עסקי ספורט

ל-4 שנים נוספות: השת"פ בין מגה ספורט להתאחדות לכדורגל ממשיך

ממשיכים. רשת מגה ספורט האריכה את הסכם החסות שלה עם ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים ל-4 שנים נוספות
מערכת ice | 
ענבר, שרעבי, מוליוב וסימן טוב (צילום ההתאחדות לכדורגל)
רשת מגה ספורט חתמה על המשך הסכם חסות עם ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים ל-4 שנים נוספות. החסות בהשקעה של מיליוני שקלים וכוללת חסות ראשית לאיגוד השופטים, חסות ביגוד של חברת דיאדורה, הופעת לוגו מגה ספורט על חולצות השופטים בחזית ובגב החולצה וחסות רשמית בגביע המדינה לגברים.
יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, ברך: "אני שמח על הרוח הגבית שאנו ממשיכים לקבל מחברת MGS, ובטוח ששיתוף הפעולה החשוב והפורה ביננו ימשיך ויתרחב עם השנים. מדובר בשיתוף פעולה אמיץ ומבורך שמאפשר לנו לקדם מקצועית את השופטים והשופטות ואת מעמדם בכדורגל הישראלי".

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, מסר: "הארכת שיתוף הפעולה בין ההתאחדות לכדורגל, איגוד השופטים וקבוצת MGS, והרחבתו גם לגביע המדינה, המפעל המרגש מכולם, היא בעלת משמעות אסטרטגית לצדדים. השותפות הזאת מתבססת על ערכים משותפים של מצוינות, קידמה וספורטיביות והעובדה שהיא לטווח ארוך תאפשר לכולנו לבנות תוכניות ייחודיות לעוד שנים רבות. אני גאה על כך שחברה מובילה בספורט ובכלל, רואה בהתאחדות לכדורגל שותפה אסטרטגית שמביאה ערך מוסף ייחודי ומשמעותי".
גדעון מוליוב, בעלים ויו"ר קבוצת MSG, בירך: "אנו מברכים על המשך שיתוף הפעולה בין מגה ספורט להתאחדות לכדורגל. כחברת הספורט המובילה בישראל וכחלק מערכי החברה, אנו רואים בשיתוף פעולה זה תרומה גדולה להצלחת הכדורגל הישראלי. אנו גאים לתמוך בשופטי ובשופטות הכדורגל, בעשייה הספורטיבית, בקהל האוהדים ובמפעל גביע המדינה המרגש. קבוצת MGS תמשיך להקצות משאבים לקידום ולפיתוח הספורט הישראלי והחיבור לקהילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה