עסקי ספורט

אורן סמדג'ה קוטף ג'וב חדש: זה הקמפיין שיוביל מאמן נבחרת ישראל

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל בגו'דו, יוביל מהלך חברתי של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים. בקמפיין החדש, יספר סמדג'ה על מעטפת התמיכה והליווי המקצועי שמעניק המרכז לצמיחה פיננסית לעסקים קטנים של כל לקוחות הבנקים ללא עלות

מערכת ice | 
אורן סמדגה (צילום צילום מסך. קרדיט: ספורט 5)
אורן סמדג'ה, מדליסט ארד מאולימפיאדת ברצלונה ב-1992 ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו, אשר שכל את בנו הבכור עומר ז"ל במהלך פעילותו הצבאית ברצועת עזה, נבחר להוביל מהלך חברתי של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים
כזכור, אורן סמדג'ה הוביל את פיטר פלצ'יק לזכייה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בפריז. לאחר שהוא והמדליסט האולימפי ריגשו מדינה שלמה, אורן סמדג'ה הצטלם לקמפיין חדש של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים. 
בקמפיין החדש, מספר סמדג'ה על המרכז לצמיחה פיננסית המעניק סיוע נרחב לעסקים הקטנים בישראל ללא עלות מצידם. בנוסף, המרכז מעניק לעסקים קטנים ידע וכלים מעשיים לשמירה על החוסן הפיננסי, ליווי מקצועי ואישי לניהול העסק באופן מיטבי בעתות משבר. 

(צילום: אינגה שלום)
המרכז לצמיחה פיננסית הינו מיזם חברתי לטובת הציבור אשר הוקם לפני יותר מחמש שנים ומהווה בית ללמידה, הדרכה, ידע וכלים לצמיחה פיננסית לכל המעוניין, ללא עלות.  המרכז מאמין כי אדם פרטי, משפחה או עסק יכולים לשפר את התנהלותם הפיננסית באופן שיטיב עימם.  בכדי לממש את החזון של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים, המיזם החברתי מפרסם תכנים וקורסים שונים להתנהלות פיננסית נכונה באתר הרשמי.   

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה