תרבות ופנאי

צפו: אייל גולן מרגש את אורן סמדג'ה ומקדיש שיר לבנו

מופע הקיץ של אייל גולן בקיסריה נפתח ברגע מרגש עד דמעות: גולן אירח את הוריו של אורן סמדג'ה בקהל והקדיש שיר לבנם עומר ז"ל שנפל בעזה. במופע התארח גם בנו של גולן, ליאם, שהפתיע בדואט משותף על הבמה. איך אילנית לוי הגיבה?

מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
אייל גולן פתח הערב את סדרת מופעי הקיץ שלו באמפי קיסריה שתיכלול 12 מופעים ברציפות שכולם סולד אאוט. מוקדם יותר הערב, ביקש גולן ממעריציו להצטלם עם תמונות החטופים שהוצבו בכניסה למתחם ההופעות, בבקשה שיעלו את המודעות לנושא הכאוב.
הרגע המרגש של מופע הערב נרשם כאשר גולן הקדיש שיר לזכרו של רס"ל עומר סמגד'ה ז"ל שנפל ביוני בלחימה בעזה. בקהל צפו אביו של עומר, המדליסט האולימפי אורן סמדג'ה ובני משפחתו ששרו עם גולן ואחזו בשלט עם ציטוט מדברי בנם הלוחם: "להעז ולא לפחד להיכשל".
סדרת המופעים החדשה מוקדשת לאלבומו האחרון של גולן ״עם ישראל חי״ ובמסגרתן הוא מבצע לראשונה שירים מתוך האלבום על הבמה.
אורח המופע היה ליאם גולן (21) בנו של אייל, שחבר לאביו על הבמה לביצוע מיוחד של השיר ״נגעת לי בלב״. בנוסף, ליאם הופיע לראשונה בקיסריה גם עם שיריו, לקראת יציאת אלבום בכורה לגולן ג'וניור.
אילנית לוי, אימו של ליאם וגרושתו של אייל, כתבה לבנה באינסטגרם: "אמא שלך שרופה, מכורה. הכי מרגש אותי שאני רואה בעיניים שלך כמה אתה נהנה".במהלך המופע התייחס אייל ללוחמים, תושבי העוטף, המפונים והפצועים, וקרא להשבת החטופים. "מאז השבעה באוקטובר, שום דבר לא בשגרה. רק היום נפל חייל. האחים והאחיות שלנו נמצאים בשבי. הם חייבים לחזור אלינו. הלוחמים והלוחמות ממש ברגעים אלה, בצפון ובדרום, שומרים עלינו. יש גם מפונים. אחנו חייבים לשמור על הביחד שלנו, חייבים לאהוב, חייבים להיות חזקים... עד הניצחון המוחלט. עם ישראל חי"
הקהל הנאמן של גולן הפתיע אותו כששר איתו את "שוב אני בדד" שיצא רק לפני שבוע וכזכור נקשר לפרידה של גולן מדניאל גרינברג.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייל גולן
    רות יהל 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 83
    שאפו לאייל, נעים זמירות ישראל.
    סגור
  • 2.
    אייל גולן
    יהודיה 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש הכי מדהים ומזוהה עם העם
    סגור
  • 1.
    אין עליך בעולם אייל גולן
    בני 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כפרה עליך כל בג"ץ
    סגור