תרבות ופנאי

אייל גולן מכין הפתעה ענקית למעריצים: זה מה שיקרה בהופעות

אייל גולן פותח את סבב ההופעות שלו בקיסריה, אליו צפויים להגיע למעלה מ-50 אלף מעריצים. רגע לפני שהקהל ייכנס לאמפי, גולן הכין להם הפתעה מצמררת בדמות  מתחם מיוחד שהוקם במקום, שכולו מוקדש למען המודעות להשבת החטופים, תחת הסלוגן "תצטלמו איתנו שלא ישכחו איתנו"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
אייל גולן, אחד הזמרים האהובים בישראל, פותח הערב (חמישי) את סבב ההופעות שלו באמפי בקיסריה, אליו צפויים להגיע בסך הכל למעלה מ-50 אלף מעריצים נלהבים. כעת, רגע לפני מופע הפתיחה, נחשפת ההפתעה המצמררת שהכין הזמר למעריצים שמגיעים למופע.
על פי פרסום של כתב התרבות והרכילות של "ישראל היום" ערן סויסה, כל מי שיגיע לסבב ההופעות של אייל גולן יעבור דרך מתחם מיוחד שהוקם במקום, שכולו מוקדש למען המודעות להשבת החטופים, תחת הסלוגן "תצטלמו איתנו שלא ישכחו איתנו". 
כזכור, רגע לפני סבב ההופעות שנפתח כאמור הערב, אייל גולן העלה סטורי נרגש מאוד לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא כתב תחילה כי: "לא יודע מה אתכם אבל אני מתרגש במקסימום לחזור הביתה - לקיסריה!".
אייל גולן הוסיף וכתב רגע לפני תחילת המופע הראשון שלו כי "הערב מתחילים את סיבוב הקיץ עם 12 הופעות במקום הכי אינטימי ומיוחד שיש". לסיום, הזמר אייל גולן כתב: "מקווה שנחתם וצברתם כוחות למה שהכנו לכם. בע"ה נעשה ונצליח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה