שיווק ופרסום

גאווה ישראלית: הדוגמנית המצליחה מככבת בקמפיין יוקרתי חדש

גאווה ישראלית: דורית רבליס, אחת הדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם, מככבת בקמפיין החדש של מותג האופנה "טומי הילפיגר". בקמפיין החדש, דורית רבליס מציגה את קולקציית סתיו 2024 של מותג האופנה

מערכת ice | 
דורית רבליס (צילום באדיבות פקטורי 54)
דורית רבליס, אחת הדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם, רושמת הישג נוסף בקריירת הדוגמנות שלה. בהיותה בת 23 בלבד, רבליס מחזיקה בניסיון עשיר בעולם האופנה והדוגמנים עם קמפיינים למותגים בינלאומיים שונים.
כעת, רושמת הדוגמנית הצעירה הישג נוסף בשל השתתפותה בקמפיין החדש של מותג האופנה "טומי הילפיגר" לסתיו 2024. בקמפיין החדש של מותג האופנה, דורית רבליס מציגה מגוון רחב של פריטי לבוש מעוצבים המותאמים לעונת הסתיו הקרירה. הקולקציה החדשה של המותג טומי הילפיגר מתאפיינת באלמנטים מעולם הסטריט ואף מבליטה בפריטי הלבוש המעוצבים השפעות ספורטיביות. 


(צילום: באדיבות פקטורי 54)
כזכור, במאי 2023 רשמה דורית רבליס הישג מרשים בקריירת הדוגמנות שלה. הדוגמנית הצעירה נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מותג התכשיטים ORD DIAMONDS של צמד המעצבים אור ונטע דביר. על אף שבאותה תקופה הדוגמנית טיילה בדרום אמריקה לאחר השירות הצבאי שלה, רבליס החליטה להגיע ארצה לכבוד צילומי הקמפיין של מותג התכשיטים היוקרתי.  
דורית רבליס החלה את דרכה בעולם הדוגמנות בגיל 15 וכיום היא נחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם. רבליס השתתפה בלא מעט קמפיינים למותגים בינלאומיים ולתצוגות מסלול של בתי אופנה מוכרים החל מפולו ראלף לורן, גרלן, מארקו פולו ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה