שיווק ופרסום

באמצע טיול אחרי צבא: הדוגמנית חזרה לצילומי קמפיין תכשיטים

הדוגמנית הבין-לאומית דורית רבליס עצרה את הטיול לאחר הצבא לדרום אמריקה לצורך צילומי קמפיין מותג התכשיטים ORD DIAMONDS, בבעלות ובעיצוב אור ונטע דביר
מערכת ice | 
דורית רבליס (צילום דודי חסון)
הדוגמנית הישראלית דורית רבליס נבחרה להוביל את הקמפיין היוקרתי של מותג התכשיטים ORD DIAMONDS בבעלות ובעיצוב אור ונטע דביר. דורית הגיעה במיוחד ארצה לצילומי הקמפיין, בזמן הטיול אחרי הצבא שאותו תמשיך מייד לאחר מכן.
הקמפיין שמושק בימים אלה צולם על ידי דודי חסון, הצלם שאחראי גם לצילומי קמפיינים בין-לאומיים מעבר לים. קולקציות התכשיטים החדשה כפי שמוצגת על ידי דורית רבליס מאופיינת בניחוח קלאסי ויוקרתי המתאים הן לאירועים והן למראה היום-יומי, ובהקפדה על איכות גבוהה וללא פערי תיווך.

דורית רבליס היפיפיה בת ה-20 מסוכנות R&R, השתחררה לפני כחצי שנה מצה"ל וטסה לדרום אמריקה. רבליס, במקור מאשדוד, החלה את דרכה בעולם הדוגמנות בגיל 15 והפכה לדוגמנית מצליחה בעיקר בקמפיינים למותגים בין-לאומיים ולתצוגות מסלול של בתי האופנה הבין-לאומיים, בהם פולו ראלף לורן, גרלן, מארקו פולו ועוד.
ORD DIAMONDS של הזוג נטע ואור דביר הוקם בשנת 2014. עם למעלה מ-17 שנים בתחום היהלומים, אור חבר לאשתו נטע שהייתה לאחר קריירה בתחום ההיי-טק. השניים הקימו את המותג שמוכר באתר מקוון את התכשיטים המיוצרים בישראל, ומתגאים בעסק כחול לבן. המותג מעצב תכשיטי זהב ויהלומים יוקרתיים, והכול מיוצר בעבודת יד. המותג מציע שירותי עיצוב אישיים לצד הקולקציות המוצעות ללקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה