עסקי ספורט

במלאת 30 לנפילת בנו: אורן סמדג'ה חושף את ההחלטה שקיבל

מאמן נבחרת ישראל בג'ודו שאיבד את בנו עומר ז"ל שנפל לפני חודש בלחימה ברצועת עזה, הודיע כי החליט לצאת עם הנבחרת לאולימפיאדה בפריז
מערכת ice |  1
אורן סמדגה (צילום צילום מסך. קרדיט: ספורט 5)
אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הגברים של ישראל בג'ודו המתכוננת לקראת האולימפיאדה בפריז, הודיע הבוקר (שישי) במלאת 30 יום לנפילתו של בנו עומר ז"ל בקרב ברצועת עזה, כי החליט לצאת עם הנבחרת לפריז.
רס"ל (במיל') עומר סמדג'ה, מגנות הדר, לוחם בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני, נפל בקרב במרכז רצועת עזה בדיוק לפני חודש, ב-20 ביוני. בן 25 בנופלו. אביו, אורן סמדג'ה, ריגש את המדינה כאשר נאם בלוויה ואמר: "אני מהמקום הזה אומר לכם, חיילים, תרימו את הראש. תמשיכו כמה שיותר חזק ואל תעצרו עד שננצח. זה המסר שלי לכל מי שנמצא בלחימה הזו. עם ישראל חי".
נבחרת הג'ודו אמורה לצאת בימים הקרובים למשחקים האולימפיים, והמאמן סמדג'ה התלבט קשות האם להמריא למרות הכל. הבוקר, עלה לקברו של בנו ולאחר מכן הכריז כי החליט לא לוותר ולטוס להדריך את חניכיו לנבחרת.
סמדג'ה אמר כי החליט לנסוע לאחר חיבוטי נפש עם משפחתו, ובעידודה של אשתו ליאת וילדיו, וכן בתמיכת ראשי הוועד האולימפי הישראלי והנהלת איגוד הג'ודו הישראלי. סמדג'ה: "בתוך כל הקושי והכאב אני יודע כי עליי לבצע את משימתי ומחויבותי אל מול פני העולם במיוחד בעת הזו. אני מחויב לערך המצוינות, השאיפה להצלחה ולרוח הניצחון של הספורטאים שלי, הצוות המקצועי, איגוד הג'ודו והנבחרת האולימפית כולה. אנחנו נצא לתחרות בראש מורם, מתוך דבקות במטרה ורוח אחדות העם המחזקת תמיד ולבטח כעת".
עוד אמר סמדג'ה: "משפחתי ואני מבקשים להודות לאלפים שהגיעו וחיזקו אותנו, קראו לי לצאת למשחקים ומקיפים אותי ואת משפחתי באהבה וכח בימים הקשים שעוברים עלינו, כאשר כל נים בגופי ונפשי חשים את הכאב והאובדן. עכשיו, נהיה מרוכזים במטרה כאשר מטרתנו - לצד הכאב האישי והקושי - להניף את דגל ישראל בגאון בבמה החשובה ביותר בעולם, והידיעה שכולכם מעודדים אותנו ומייחלים להצלחתנו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורן אלוף ,בהצלחה (ל"ת)
    שלומי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור