בארץ

הלב נקרע: אורן סמדג'ה התבשר על נפילת בנו בקרבות בעזה

האלוף האולימפי ומי שהביא הרבה כבוד למדינת ישראל עם זכייתו ב-1992 במדליית הארד, אורן סמדג'ה, חגג אתמול יום הולדת ושעות לאחר שפרסם פוסט תודה למברכים וייחל לחזרתם של החיילים בשלום, הוא קיבל את הבשורה הקשה מכל
מערכת ice |  1
יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האובה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
דובר צה"ל התיר הבוקר (שישי) לפרסום כי שני לוחמים נפלו בקרבות במרכז רצועת עזה. רס״ל (מיל׳) עומר סמדג׳ה (Omer Smadga), בן 25 מגנות הדר, לוחם בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני ורס״ל (מיל׳) סעדיה יעקב דרעי (Saadia Yaakov Dery), בן 27 מתל אביב, לוחם בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני.
עומר סמדג'ה ז"ל הוא בנו של המדליסט האולימפי אורן סמדג'ה, שלמרבה הכאב והצער חגג אתמול יום הולדת ואף פרסם פוסט בו הוא הודה למברכים וייחל לחזרה של חיילינו בשלום מהלחימה. "תודה לכל המברכים, אמן יחזרו כולם הביתה, עם ישראל חי", כתב סמדג'ה, שעות לפני שהתבשר כי בנו הוא אחד הנופלים בקרבות.
הג'ודוקא שגיא מוקי שהשתתף אתמול בחגיגת יום ההולדת של סמדג'ה שיתף בחשבון האינסטגרם שלו על התחושות הקשות: "הלב כל כך כואב… איך זה קורה שהטובים הולכים. מאז שעומר היה ילד קטן, היה אנרגטי, מלא חיים. אני יודע שהשירות הצבאי היה כל כך משמעותי עבורו. הפך אותו לגבר. היה הכי גאה ופעל מהמקום הכי נכון וטוב. התגייס למילואים בגאווה. רצה להחזיר למדינה שלנו ולאזרחים את הכבוד אחרי ה7/10. אין לי כל כך מילים שיסבירו את הכאב. כל הודעה כזו נוגעת בכל כך הרבה משפחות ואנשים. ליבי עם משפחת סמדג׳ה וכל משפחות הנופלים. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלא נדע עוד צער (ל"ת)
    נחמה 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור