בארץ

הותר לפרסום: שני לוחמי צה"ל נפלו בקרבות במרכז הרצועה

דובר צה"ל התיר לפרסום כי שני לוחמים נפלו בקרבות במרכז רצועת עזה: רס״ל (מיל׳) עומר סמדג׳ה (Omer Smadga), בן 25, מגנות הדר, לוחם בגדוד 9203, רס״ל (מיל׳) סעדיה יעקב דרעי (Saadia Yaakov Dery), בן 27, מתל אביב, לוחם בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3)
מערכת ice | 
כוחות צהל בעזה (צילום דובר צה"ל)
הבוקר (שישי), דובר צה"ל התיר לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר נפלו במהלך קרבות במרכז הרצועה. הודעה נמסרה למשפחותיהם.
רס״ל (מיל׳) עומר סמדג׳ה (Omer Smadga), בן 25, מגנות הדר, לוחם בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3), נפל בקרב במרכז רצועת עזה.
רס״ל (מיל׳) סעדיה יעקב דרעי (Saadia Yaakov Dery), בן 27, מתל אביב, לוחם בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3), נפל בקרב במרכז רצועת עזה.
מטעם המועצה האזורית בנימין נמסר: "קרבות הגבורה ברצועת עזה נפל לוחם המילואים סעדיה יעקב דרעי הי"ד בן 27, בן היישוב עלי בבנימין, תושב יפו. סעדיה יעקב נשוי לרחלי, אבא ל-2 קטנים: הללי בת שנתיים וינון בן שנה. היה אברך בישיבת יפו שלמד למבחני רבנות. גוייס בשמחת תורה כלוחם מילואים ונפל אתמול בקרב ברצועת עזה".
אמו ללי דרעי, אשר הייתה חברת מליאת המועצה ופעילת ציבור, מסרה הלילה:
"סעדיה שלי היה ילד שהקדים את רצון כולם לפני הרצון שלו. עשה הרבה יותר ממה שציפו ממנו בכל תחום. הוא היה תלמיד חכם, למד למבחני רבנות והתחיל לימודי תואר ראשון בהוראה. הוא למד בכל דקה פנויה והיה בעל חוש הומור גדול. אבא מדהים להללי ולינון. הוא היה גיבור בנפש ובגוף ומעולם לא התלונן. בשמחת תורה הוא היה אצלנו והתגייס. סעדיה היה מאוהב בעם הזה, אהב את התורה ואת הארץ ונלחם למענה".

רס״ל (במיל׳) סעדיה יעקב דרעי ז"ל
"מתחילת המלחמה שתקתי, כעת יש לי חובה לא לשתוק. לא אתן שהקורבן האדיר שהקרבנו ושכלתי הקריבה יהיה לשווא. בשם סעדיה, אנחנו דורשים ניצחון והכרעה מוחלטת. בני לא נפל על מזבח של הסדרה דיפלומטית אלא על ניצחון שלם על האייב".
ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע ישראל גנץ מסר:
 "הפרחים הטובים ביותר נקטפים מאיתנו. כך היה סעדיה יעקב: איש, אבא, לוחם, אברך בישיבה ובעל משפחה חם ואוהב. בנימין מרכינה ראש על הפרי המובחר שגדל בה ונפל למען כולנו. אמש שעה לפני הבשורה עמדנו בקשר עם האמא ללי היקרה, כשהיא מעלה רעיונות ויוזמות לשכלל את המענה למשפחות שכולות. היא התרוצצה בין משפחות נופלים וחיזקה, גם אתמול. אמש הבשורה המרה התדפקה על ביתה.
"אני מבקש לשלוח חיבוק גדול לרעייה רחלי, להורים ולכל המשפחה. רוח הניצחון של סעדיה וחבריו חייבת להמשיך לפעם ולחזק את הקברניטים להכות באויב עד תום. לא לעצור דקה קודם". הלוויתו תיערך בבית העלמין הצבאי בחולון בשעה 13:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה