עסקי ספורט

הדחה והשפלה: לוחמת הטקוואנדו הפסידה אבל קרעה את מסכת הצביעות

סמברג שנאבקה מול דוניה אבו טאלב הסעודית תומכת חמאס נלהבת במסגרת שמינית הגמר במשקל עד 49 ק"ג אמנם הודחה אבל קרעה את מסכת הצביעות של מדינה שכנראה אינה שוחרת שלום כפי שמצטיירת אחרי שבסיום הקרב לא לחצה את ידה, התגרתה בה והתנהגה בבריונות מביכה כלפי הקהל
דוד זולדן |  2
אבישג סמברג (צילום יוטיוב/ כאן | חדשות, CNBC-TV18)
הלוחמת האולימפית הישראלית סמברג נאבקה מול דוניה אבו טאלב הסעודית תומכת חמאס נלהבת במסגרת שמינית הגמר במשקל עד 49 ק"ג, שגברה עליה ובסיום הקרב לא לחצה את ידה, התגרתה בה והתנהגה בבריונות כלפי הקהל. זו התמונה שתיצרב והאכזבה קשה.
לוחמת הטקוואנדו, זוכת מדליית הארד מאולימפיאדת טוקיו 2021, אבישג סמברג, שרבים בישראל ניבאו, או לפחות קיוו, שנביא מדליה אולימפית, הפסידה כבר בקרב הראשון שלה בקטגורית משקל עד 49 ק"ג, ליריבתה דוניה אבו טאלב מערב הסעודיה.
סמברג פתחה מצוין את המפגש וניצחה במערכה הראשונה, 2:6. המערכה השנייה הייתה צמודה ושקולה, כשהיריבה הסעודית מצליחה לחזור לעניינים, לנצח, 4:5, ולהשוות את מאזן המערכות ל-1:1. סמברג נראתה רע במערכה השלישית והמכרעת. היא הייתה לחוצה מאוד, פחות מרוכזת והסעודית פשוט ניצלה זאת כדי להכות ולקצור נקודות בדרך לניצחון שני במפגש, 0:10. סמברג ירדה מהמזרן כשהיא ממררת מבכי ובתום הקרב סיכמה: "פישלתי. אני מאוד מאוכזבת מעצמי כי אני יודעת שאני שווה יותר. רציתי לנצח לא רק בשביל עצמי אלא בשביל כל מדינת ישראל ובעיקר בשביל החטופים שלנו שעדיין נמצאים בשבי בעזה. רציתי כל כך לנצח וזה גרם לי ללחץ, ובדרך כלל אני לא ככה. ברגע האמת לא תפקדתי כמו שציפיתי מעצמי והתסכול הוא עצום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבעיה היא לא הניצחון או ההפסד אלא
    בר11 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוסר קרות הרוח, לא היית צריכה לבכות לפחות לא כלפי מסכים
    סגור
  • 1.
    הם חגגו שרצחו כאן תינוקות אז פתאום אתם מופתעים? (ל"ת)
    'הכ 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור