עסקי ספורט

נבחרת ישראל הביסה את בכר|האם זה יספיק לה מול יפן?

הנבחרת של לוזון פתחה בסערה את ההכנות למשחקים אולימפיים עם ניצחון סוחף על מכבי חיפה. תורג'מן (צמד), דוידה, יונה ויהושע היממו את בכר
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, maccabipedia, מתוך אתר התאחדות לכדורגל בישראל)
מכבי חיפה המריאה הבוקר (שלישי) לג'ירונה למחנה האימונים שלה לקראת פתיחת העונה. הירוקים יקיימו שני משחקי הכנה וינסו להתאושש מה-5:1 אתמול לנבחרת האולימפית.
"התחלנו לפני שבוע וחצי לעבוד, יש לנו הרבה עבודה לחבר את הצעירים, חבר'ה חדשים-ישנים, צוות חדש-ישן, מחכים לעבוד קשה במחנה", אמר ברק בכר. "המטרה היא להגיע למשחקים הרשמיים הראשונים כמו שצריך, יש לנו עוד דרך להגיע לשם ולכן חשוב מאוד לעבוד חזק, כל שחקן צריך לתת 100 אחוז. אני מאמין שנגיע מוכנים".
כזכור, חיפה תפתח את הופעותיה באירופה, כשתארח את סבאח ב-25 ביולי בהונגריה ותתארח באזרבייג'אן ב-1 באוגוסט. המנצחת במפגש הכפול תעפיל לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג.
הביטחון המופרז בנבחרת האולימפית רק התגבר אחרי התבוסה שהנחילו השחקנים של גיא לוזון אתמול למכבי חיפה. 1:5 היא תוצאה חריגה ויוצאת דופן. "גם לנצח נוער בתוצאה כזו זה קשה, אז את מכבי חיפה?", אמרו אתמול בנבחרת שתכנס היום מסיבת עיתונאים בצהריים בה ידברו יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, המאמן גיא לוזון והקפטן דניאל פרץ.
בנבחרת לא הופתעו מהיכולת אתמול מול מכבי חיפה. "הרוח כאן בשיא והמוטיבציה לקראת פריז עצומה. גיא חיבר את השחקנים בעשרה ימים וכולם רוצים לטוס לאולימפיאדה. היה כאן מאבק מטורף על ה-18 שייסעו וכולם רצו להרשים את גיא כדי שייקח אותם. אף אחד לא רוצה לוותר על אולימפיאדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה