עסקי ספורט

מכבי תל אביב מרוצה: עודד קטש חתם לשנתיים נוספות במועדון

עודד קטש, מאמנה של מכבי תל אביב בכדורסל כבר שתי עונות, חותם לעוד שנתיים נוספות במועדון עקב חוזהו שמסתיים בסוף העונה
מערכת ice | 
עודד קטש (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
לאחר שתי עונות מוצלחות על הקווים של מכבי תל אביב, המועדון קיבל החלטה להאריך את חוזהו של עודד קטש לשתי עונות נוספות. עם הצלחתו של המאמן, קבוצות רבות התחילו להביע עניין בקטש, כולל את הפועל ירושלים. אך מכבי מעדיפה לחסוך מעצמה את כאבי הראש של להביא מאמן חדש ולהמשיך עם מאמנה הנוכחי.
עודד קטש על הארכת החוזה: "אני שמח וגאה לחתום לשנתיים נוספות במועדון. מעריך מאוד, מודה על הבעת האמון ומוכן לאתגרים שמחכים לנו בהמשך הדרך. כעת כולנו יחד מרוכזים במשימה שעומדת לפנינו, אליפות המדינה"
שמעון מזרחי הביע הערכה במעמד החתימה: "עונת הכדורסל הנוכחית הוכיחה וחיזקה את יכולותיו. עודד ידע לנווט ולהדק את הקשר עם שחקני הקבוצה חרף התנאים הקשים, שהיו נחלתנו בשמונת החודשים האחרונים, והוא צלח תקופה זו עם הישגים לא מבוטלים. אני מאחל לעודד המשך הצלחות בדרכו בקבוצתנו". 
המנהל הספורטיבי של המועדון, אבי אבן: "אני שמח מאוד שעודד ממשיך איתנו לשנתיים נוספות. עודד הפך כבר מזמן לחלק מהמשפחה ועמד יחד עם הצוות שלו, המעטפת של הקבוצה וההנהלה באתגרים חסרי תקדים בעונה הנוכחית. מדובר ללא ספק במאמן שנמצא בשורה הראשונה של מאמני היורוליג כיום, כאשר המשימה הקרובה והחשובה של כולנו יחד היא תואר האליפות. לאחר מכן נשלב ידיים גם לקראת האתגרים שמחכים לנו בהמשך הדרך. אני אופטימי ובטוח שהחיבור הזה ימשיך להניב תוצאות טובות ורגעים של אושר לאוהדים שלנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה