עסקי ספורט

אבל בכדורגל הישראלי: אוהד הפועל שהתמוטט במהלך משחק הלך לעולמו

משה טואשי, אחד האוהדים הוותיקים והמוכרים של הפועל תל אביב, הלך לעולמו אחרי שהתמוטט במהלך הפסדה של הקבוצה 5:1 לבית"ר ירושלים. במועדון ספדו לו: "היה אוהד מסור של הקבוצה וליווה אותה לכל משחק במשך למעלה מ-60 שנים. התמוטט בזמן שעודד את הקבוצה ביציע"
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
משה טואשי, אחד האוהדים הוותיקים והמוכרים של קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב, שמלווה את הקבוצה לכל המשחקים מזה 60 שנה, הלך אמש (שני) לעולמו אחרי שאושפז בבית החולים בימים האחרונים לאחר שהתמוטט ביציעי אצטדיון בלומפילד.
טואשי ז"ל חווה אירוע לבבי והתמוטט ביציע במהלך משחקה של הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים שנערך בשבת האחרונה, והסתיים בהשפלה גדולה של הקבוצה האדומה 5:1 מול היריבה השנואה מירושלים, שהורידה את הפועל מתחת לקו האדום ושלחה אותה מרחק נגיעה מירידה לליגה השנייה, שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי תקרה בקרוב.
 
בהפועל תל אביב ספדו לו: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב משתתף בצערם הכבד של משפחת טואשי עם היוודע על פטירתו של משה טואשי ז״ל. משה ז״ל היה אוהד מסור של הקבוצה וליווה אותה לכל משחק במשך למעלה מ-60 שנים. הוא התמוטט בעת שעודד את הקבוצה מהיציע במהלך המשחק האחרון, והערב, לקראת צאת החג, התקבלה הבשורה הקשה על פטירתו. מועד לווייתו יימסר בהמשך. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה