ויראלי

איתי לוי שוב לבד: נפרד מבת הזוג שצעירה ב-13 שנים

אחרי קצת יותר מחודשיים החליטו להפריד כוחות: הזמר בן ה-35 שפצח על פי הפרסום במערכת יחסים עם אור שרביט, אלמונית בת 22 מבאר יעקב, כאשר השניים, ביניהם פער של 13 שנה, תועדו צמודים במסעדה והכירו לפני כחודש דרך חברים משותפים ומדובר בקשר האמיתי הראשון שלו מאז עדן כהן בת ה-20
מערכת ice |  5
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
רק לפני כחודשיים, הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי שלא מרבה לשתף בחייו הזוגיים יותר מדי, מצא על פי 'ערב טוב עם גיא פינס' בסוף חודש נובמבר האחרון, זוגיות חדשה ומסקרנת. אבל על פי וואלה סלבס, זה נגמר.
אחרי קצת יותר מחודשיים, הזמר בן ה-35 שפצח על פי הפרסום במערכת יחסים עם אור שרביט, אלמונית בת 22 מבאר יעקב, כאשר השניים, ביניהם פער של 13 שנה, תועדו צמודים במסעדה והכירו לפני כחודש דרך חברים משותפים ומדובר בקשר האמיתי הראשון שלו מאז עדן כהן בת ה-20, החליטו להפריד כוחות.
 
רק לאחרונה הוציא לוי שני שירים ברוח המצב, "אין לי מקום אחר" שכתב והלחין אבי אוחיון, שיר חשוף ואישי שמתאר את החרדות וההתמודדות הרגשית של כל אחד מאיתנו בתקופה האחרונה, חרדה ליקירנו ולמדינה בשל המצב הבלתי נתפס. "צעקתי תציל אותי, אני מקולקל, דמיונות שורטים ואני נבהל, לא מוצא אותי, רציתי לישון עד שזה ייגמר.."
"אחרי המבול", שכתבו מאור תיתון ואלעד טרבלסי עם הפזמון המוכר של אביהו מדינה, שיר מלא רוח ועוצמה, יוצא בזמן שאיתי מופיע ערב ערב מול לוחמים וחיילי כוחות הביטחון שמחרפים את נפשם ורואה בעיניים את המורל הגבוה, רוח הלחימה והאמונה שמחזיקה אותם, והסיבה שבגללה הם יוצאים לקרב- דור העתיד שלנו. "טוב אחרי המבול, עוד נרים את הראש בשביל הילדים של עורף סתיו 23, עוד יבואו ימים יתפזר העשן, כולם כבר יודעים המשיח כבר כאן.."
איתי משתף: "אהובים שלי, משתף אתכם בשני שירים שמדברים על שני סוגי הרגשות שאנחנו חווים כמדינה, כולנו עוברים בין חרדה אמיתית שמלווה אותנו כבר יותר מ50 יום, לבין תקווה, מורל ועוצמה שמלווים את החיילים שלנו בשטח. יש מקום לכל רגש, אני מאמין ובטוח שכולנו ביחד נעבור את זה ונצא מחוזקים ומאוחדים. עם ישראל חי."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הוא כנראה צריך בן זוג , שיגיד לו welcome (ל"ת)
    דנה 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איתי לוי
    נני 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתי נשוי לאמא שלו.יש לו תסביך אדיפוס.ולעולם. לא ימצא אשה.וחוץ מזה שהוא אדם ממש רע.אני
    סגור
  • 3.
    איתי לוי
    שרופה על איתי לוי 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליו בעולם תותי שלי רציתי לעדכן אותכם שיש לכם טעות בכתבה רשמתם " הזמר בן 35 אז זהו שטעיתם ביום חמישי הייתה לו יומולדת 36
    סגור
  • 2.
    איתי לוי
    שירה 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נורא הוא ימצא מישהי כבר יותר טובה ואז יביא איתה ילדים שדומים לנסיך המושלם שלי ????
    סגור
  • 1.
    חייב בן זוג מבוגר (ל"ת)
    עודד 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור