ויראלי

אביהו פנחסוב בווידוי קשה: "הייתי אבוד, שנה שלמה לא עבדתי"

אביהו פנחסוב, הזמר הישראלי שעורר סערה לאחרונה, דיבר בפתיחות על התקופה הקשה שעבר: "אחרי הקורונה הייתי אבוד, איבדתי את כל התשוקה שלי. זה הגיע למצב שאף אחד לא רצה יותר להזמין אותי לשום הופעה, אף אחד לא רצה להתעסק איתי"
מערכת ice |  2
אביהו פנחסוב (צילום ניר הדר)
אביהו פנחסוב, הזמר הישראלי שעורר סערה לאחרונה, זאת אחרי שהופיע בפני חיילים שהרימו את הנשקים באוויר ואף שתו אלכוהול, ולפיכך חלקם הושעו לתקופה מסוימת מלחימה ואף נאסר עליו להופיע בבסיסי צה"ל, התראיין היום (שלישי) בקשת 12 ודיבר על אותם אירועים, כמו גם על התקופה הקשה שעבר במהלך הקורונה.
פנחסוב סיפר על התקופה הקשה שעבר: "אחרי הקורונה הייתי אבוד, איבדתי את כל התשוקה שלי. זה הגיע למצב שאף אחד לא רצה יותר להזמין אותי לשום הופעה, שנה שלמה לא עבדתי. אף אחד לא רצה להתעסק איתי".
אלא שבמהלך ימי הלחימה הכל השתנה. פנחסוב נקרא להופיע בפני זוג שהתחתן בבסיס, ומאז הכל היסטוריה: "הם היו על הקרשים, ואז אני הבנתי שאני צריך להציל את המצב. אתה רואה אנשים שאתה מרים אותם מאפס למאה. אמרתי שאני לא עוזב את הדבר הזה וזה מה שאני עושה עכשיו. יוצא השד, לפעמים זה נגמר בסקנדל". על הסרטונים שהרגיזו את צה"ל אמר פנחסוב כי "לא אכפת לי אומרים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחכה לבוא להופעה שלך
    פצוע 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חודשיים שוכב באיכילוב משתחרר בקרוב בא להופיע שלך בשביל המוזיקה ובעיקר בשביל המורל
    סגור
  • 1.
    אחלה אביהו (ל"ת)
    בירד 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור