ויראלי

הצל בעקיצה לעזה: "לוחמי צה"ל נופשים במלון הכי מפואר"

על רקע הריסות מלון היקרה על חוף עזה, העלה הצל לאינסטגרם שלו תמונה של לוחם מניח תפילין, וכתב: "בוקר טוב מלוחמי צה"ל שנופשים במלון הכי מפואר בעזה"
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
חיילי צה"ל פועלים כבר שלושה חודשים ב"ביתם" החדש בשטח רצועת עזה, ותוך כדי הלחימה הבלתי פוסקת צצות לעיתים גם תמונות סוריאליסטיות של הלוחמים, על רקע ההריסות של בתי הרצועה.
תמונה כזו העלה היום (רביעי) הצל, יואב אליאסי, בחשבון האינסטגרם, ובה רואים את חורבות מלון AYAN על חוף הים בשכונת היוקרה רימאל בעזה. הצל פרסם תמונה של "לפני" ו"אחרי" של המלון, כאשר בתמונה העדכנית נצפה לוחם צה"ל מניח תפילין, לידו מונח תת המקלע שלו ומאחוריו המלון ההרוס. לצד התמונה כתב אליאסי: "בוקר טוב מלוחמי צה"ל שנופשים במלון הכי מפואר בעזה".

מדובר במלון ששופץ רק לאחרונה והיה מוגדר כיוקרתי עד כדי רמה של חמישה כוכבים, ומזכיר את מלונות אילת. הוא הופגז על ידי חיל האוויר לאחר שחמאס עשה שימוש בשטח המלון, ונמצאו בו בין היתר מנהרות טרור, בורות שיגור רקטות ומחסני נשק.
 
בפוסט אחר היום, זעם הצל על החלטת בג"צ למנוע מהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להנחות את משטרת ישראל לגבי קיום הפגנות. "בן גביר הנחה את המשטרה למנוע קיום הפגנות הזדהות עם הנאצים מחמאס", כתב הצל, "הבוקר בג"ץ קיבל החלטה מקוממת למנוע ממנו את הסמכות למנוע תמיכה באוייב בשעת מלחמה. מישהו יכול להסביר לי כיצד ניתן לקבל החלטה כזאת המאפשרת לאויב להפגין נגד חיילנו בזמן שאנו כל יום קוברים יום יום את מיטב בנינו?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אליאסי הסר דאגה בן גביר ישלש כוחו
    ריקי 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי העם היהודי חפץ חיים !
    סגור