ויראלי

כוכב הפועל ת"א נגד חברי פרלמנט ספרדיים: "זה לא רצח עם?"

חוזה רודריגז, קשר הפועל ת"א, כתב ברשת ה-X עוד פוסט הסברה מוצלח המגן על ישראל. הפעם, הוא תייג שניים מחברי הפרלמנט הספרדי שידועים כפרו-פלסטיניים

מערכת ice | 
חוזה רודריגז (צילום אינסטגרם)
החל מה-7 לאוקטובר, לאחר מתקפת הפתע האכזרית של חמאס על ישראל, הכדורגלן הספרדי המשחק בעמדת הקשר בקבוצת הפועל תל אביב - חוסה רודריגז, החליט לעמוד לצד המדינה ולבצע הסברה בשפה הספרדית. 
השגריר הלא רשמי רודריגז, מתעד ומעלה סרטונים של עצמו רץ ומחפש מחסה בזמן אזעקות. בנוסף, הוא מפרסם פוסטים למען שחרור החטופים וגם עונה לציוצים פרו-פלסטינים ברשתות. למרות שאינו יהודי, במהלך חג החנוכה, תיעד את עצמו השוער מדליק נרות ומתפלל למען שחרור משפחת ביבס. 
לאחר המטח האחרון לגוש דן שהיה אתמול (חמישי), רודריגז כתב ברשת ה-x ותייג שני חברי פרלמנט ספרדיים שידועים כפרו-פלסטיניים: "זה לא משנה לכם שיש רצח של אזרחים ישראלים? אני חי כאן ואני אומר לכם שהיו יותר מ-50 טילים על אזרחים היום. זה לא פשע מלחמה? זה לא רצח עם? או שזה לא משנה לכם כשהמטרה היא להרוג אזרחים בישראל?".  
באחד הפוסטים הקודמים הוא רשם: "אני אומר לכם, אני גר כאן. אני אוכל מחוץ לבית בשקט, ואז צריך לרוץ החוצה כדי למצוא את המחסה הכי קרוב שאני יכול להשיג. אי אפשר לתת לטרוריסטים האלה הפסקת אש!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה