ויראלי

ניימאר נצפה עונד שעון הנקרא "הפנתר בשחור" - בשווי מטורף

כוכב הכדורגל הברזילאי שחתם לאחרונה בקבוצה הסעודית אל הילאל, ידוע באורח חייו הרהבתני, כפי שהוא מרבה לפרסם ברשתות החברתיות, כעת הוא נצפה עונד שעון יוקרתי הנקרא "הפנתר השחור" ששווה מאות אלפי דולרים
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
השחקן שהימם את אירופה עם מעברו מקבוצת ברצלונה לפריז סן-ז'רמן, בסכום הגבוה ביותר שנרשם להעברה של שחקן כדורגל באותם ימים, ניימאר, מפרסם כדבר שבשגרה סרטונים ותיעודים מאורח חייו הנהנתני והנוצץ.
מסעדות ומכוניות יוקרה, בגדים באלפי דולרים ותכשיטים נוצצים הפכו להיות חלק מחייו של השחקן, שצפוי להרוויח כ-260 מיליון דולר, במהלך השנתיים הקרובות, בהן ישחק בקבוצה הסעודית אל הילאל שבה חתם לאחרונה.
ניימאר גם ידוע כחובב שעוני יוקרה וכאחד שמחזיק בדגמים יוקרתיים וייחודיים ממיטב היצרנים בעולם. על פי הערכות, שווי אוסף השעונים שלו מסתכם במיליוני דולרים ולאחרונה הוא נצפה במה שנראה כמו חופשה, כשהוא עונד שעון שנוצר כמחווה לדמות "הפנתר השחור", מספרי הקומיקס המוכרים בארצות הברית. השעון שווה כ-500 אלף דולר ונוצרו ממנו 250 יחידות בלבד.
 

על פי פרסום החברה שייצרה את השעון, שטח הפנים שלו עשוי זהב לבן והוא נצבע ביד, כאשר דמותו של "הפנתר השחור" מהסרט המפורסם נראית בתוך השעון עצמו. השעון נוצר כמחווה לדמות האלמותית וכנראה גם לשחקן ששיחק את הדמות ונפטר במפתיע בגיל צעיר, כשהוא בן 43 בלבד, צ'דוויק בוזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה