ויראלי

אברי גלעד סוגר חשבון: "הפכה להיות נאצית קטנה"

המגיש דיבר על תנועות וארגונים שגרמו נזק לעולם ודיבר גם על תנועת האקלים העולמית: "בהכוונתה של גרתה תונברג המאוסה, התהפכה התנועה לעוד התאגדות אנטישמית. מדובר באופורטוניסטים המתלבשים על מה שאופנתי כדי לקבל תקציבים ותשומת לב. איך הירוק נהיה חום של ריקבון. איך ילדה תמימה הפכה להיות נאצית קטנה. העולם המופלא"
מערכת ice |  7
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אחרי הפרידה שלו מגלי צה"ל אחרי 43 שנה, אברי גלעד התייחס לעוד נושא בטורו השבועי ב'ישראל היום' והוא מה שהציג: "שלוש תנועות אידאולוגיות נחשפו במערומיהן בימי המלחמה הזאת - הפרוגרסיביות העולמית, הפמיניזם הגלובאלי, ותנועת האקלים".
גלעד הסביר בטורו: "שלוש תנועות שכבר מזמן היה לי חשד די מבוסס שאיבדו את דרכן, אבל עכשיו, בתוך כמה שבועות של לחימה בעזה, נשרו נוצותיהן הנפוחות ומתחתיהן התגלה גוף רזה וגרום, מכוער וחלול. ניתן בהן סימנים. ראשונה לתנועות שבגדו בגדול היא תנועת הפמיניזם. העובדה שעד עכשיו לא קמו ארגוני הנשים בעולם לגנות באופן הנחרץ ביותר את מעשי האונס המחרידים של השבעה באוקטובר, ושבגדול הוכרז באופן לא רשמי שפגיעה מינית בישראליות היא דרך לגיטימית במאבק הלאומי הערבי, הוציאה את כל האוויר מהתנועה. זאת אינה תנועה לזכויות נשים, אלא תנועה פוליטית להשתלטות על מוקדי כוח, ולכן מעתה יש להתייחס אליה ככזאת. עבדו עלינו. לא האמת היתה חשובה. לא נפש הנשים הנפגעות. רק כוח. איזו אכזבה".

עוד הבהיר: "התנועה השנייה שהסריחה היא תנועת האקלים העולמית. איך בשנייה, בהכוונתה של גרתה תונברג המאוסה, התהפכה התנועה לעוד התאגדות אנטישמית. וכמו במקרה הפמיניסטי, זה רק מוכיח כמה שקר עומד בבסיסה. הטענה הנוכחית של האקלימיסטים, שצריך להכחיד את הציונות כדי שיהיה צדק אקלימי בעולם, מבהירה לכל מי שחשד כבר קודם - מדובר באופורטוניסטים המתלבשים על מה שאופנתי כדי לקבל תקציבים ותשומת לב. איך הירוק נהיה חום של ריקבון. איך ילדה תמימה הפכה להיות נאצית קטנה. העולם המופלא".
לסיום הבהיר: "והתנועה השלישית, שידענו שלא יצא ממנה שום דבר טוב היא תנועת הפרוגרס, הקדמה העולמית. התנועה הזאת, שכל בסיסה הרעיוני שקר והטעייה למטרות שלטון, מראה בימים חשוכים אלה כמה ריקנות מחשבתית מסוכנת, ואיזו צביעות יש באגפים השמאליים של הליברליזם, המוכנים לחבור לאסלם שבמהותו אין לו שום קשר לקדמה, רק כדי להשתלט על משאבים. גועל. בסופה של כל אידיאולוגיה ממתינה מופרעות. בעולם וגם בארץ. החודש ראינו איך זה קורה מול עינינו. שהלוואי שנבין מזה, שתמיד צריך ללכת בקו האמצע, להתרחק מקיצונים. כל קיצוני וקיצונית יכולים להתהפך עליך כשלא יהיה להם דלק רעיוני, וכל תנועה יכולה להפוך תוך שנייה לתנועה מגונה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אברי גלעד
    אלי גאבי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי אני מתפלא עליך איך אתה מצטרף לערוץ הכי שמאלני ערוץ 12 הרי אתה עם דעות ימניות מדוע לא הלכת בעקבות אילה חסון. ערוץ 12 כל שדר יו הם אנטי ימנים נגד נתניהו, החל מיונית לוי דנה וויס עודד בן עמי אמנון אברמוביץ ברוך קרא אלעד גליקמן ואחרים, כולם אנשי שמאל
    סגור
  • 5.
    טעות לשפוך את המיים עם התינוק.
    מנחם 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ההתנהגות.הנלוזה ותומכת הברוטליות , אינה משנה את את אמיתות הרעיון. פמיניזם שינה לחלוטין את יכולת הנשים למצות.את כישורהם. עד לפני 40 שנה , רופאה ,שופטת או מנכלית היו עניין לכתבה בעיתון. ולפני זה בכלל לא האמינו ביכולתן. שמירת הטבע, לוחמת נגד הרס הולך ומתגבר של שטחי הטבע , בירוא יערות ,הרס ביצות, זיהום חמור בים באויר ויבשה. הרס של מערכות אקולוגיות. הפרוגרס, במידה, נכון וצודק. אבל מי שמייצג אותו, חלקם, הגיבו במופע של בורות, אנטישמיות, וסוג פסיכוזה של אובר ריאקטין לפשעי העבר שבוצע על ידם עמם , ברצח והשמדת תרבויות בתקופה הקולוניאלית(בלגיה ברצח עם בקונגו, ספרד , עשרות מיליוני בדרום אמריקה וכו), על חשבונינו וחשבון חיינו. לא הרעיונות טעו. אלא המייצגים שלהם. שנסחפו למחוזות הזויים, של זיהוי הרשע המוחלט כאנגרדוג מסכן. בעוד הוא, זרוע של ממלכות מפלצתיות של ציר הרשע. בראשות וולדימור פוטין.
    סגור
  • צודק. לא הרעיונות טעו אלא
    הערה 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המייצגים שלהם - ולדעתי זה בדיוק מה שגם אברי גלעד טוען. הרעיונות הנשגבים אכן נרקבו ע"י המייצגים שלהם. פוליטיקה ושאיפה לכ.כ.כ. זה אחד מהמאפיינים הטראגיים של האנושות מאז ומעולם שהורסים כל רעיון טוב.
    סגור
  • 4.
    בקר טוב פ וץ איבנוביץ' התעוררת ? .. (ל"ת)
    יוכבד הז'קידובקה.. 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    כמה שאתה צודק!!!!!!
    אייזק 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכל התנועות שהזכרת בטור הכ"כ נכון שלך יש נציגיות/תנועות דומות בישראל. עכשיו כשהרבה אנשים מבינים את מהותן - אופורטוניסטים שרוכבים על הגל כדי לקבל כסף ופרסום, ושאינם מבינים בכלל את מה מקדמים, צריך לנטרל אותם, לא לתת להם במה, לא לכתוב עליהם ולא להתייחס למה שהם אומרים. הייתי מתחיל בלסגור את המשרד להגנת הסביבה ולהוציא מחוץ לחוק את גרינפיס, אדם טבע ודין ודומיהם.
    סגור
  • 2.
    תבהיר
    אבי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשותף שלך בן טולילה,שעדיין חי בסרט שהוא הכוכב הראשי
    סגור
  • 1.
    צודק (ל"ת)
    ראובן 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור