ויראלי

חיילים קבעו מזוזה בבית בעזה - חנוך דאום תוהה מה יגיד בעל הבית

התיעודים שמשתפים לוחמי צה"ל מתוך רצועת עזה מדי יום מעלים את מורל החיילים לשמיים וגם את אזרחי ישראל. אתמול עשו חיילים טקס שלא נעשה שנים רבות ברצועת עזה וקבעו מזוזה על אחד הבתים. חנוך דאום שיתף את הסרטון ודאג לבעל הבית
מערכת ice |  1
חנוך דאום (צילום קובי אליהו)
תמונות של חיילים בחופי עזה, תיעוד של חיילי גולני לאחר שכבשו את ה'פרלמנט' של חמאס וסרטונים של חיילים מציבים דגלי ישראל בכל רחבי הרצועה, חורכים את הרשת מדי יום, מאז צה"ל החל את הפעולה הקרקעית ברצועת עזה.
אתמול (שני) שיתף הסופר והקומיקאי חנוך דאום בחשבון האינסטגרם שלו, תיעוד של חיילים מגדוד אלון, אשר השתלטו על בית ברצועת עזה וקבעו בו מזוזה, לא לפני שקיימו את הטקס המסורתי וצילמו אותו.
לצד הסרטון והטקס שקיבל מהחיילים שסיפרו לו על האירוע, כתב חנוך דאום בהומור: "אני חושב על העזתי שיחזור אחרי המלחמה לביתו ויראה שם את המזוזה". בסרטון ניתן לראות והתפעל מעוצמתם הנפשית של לוחמינו, שגם ברגעי לחימה יודעים לשמור על הרוח החזקה ועל המורל.
 

חנוך דאום הוא אחד המפורסמים שפעילים מאד ברשתות החברתיות מאז החלה המלחמה ויאמר לזכותו, שמרבית פרסומיו מאז פרצה המלחמה, נועדו לרומם את הרוח הישראלית וכמובן את המורל של החיילים שנלחמים כעת ברצועת עזה ונמצאים במוכנות בשאר הגזרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חנוך דרכך לנער (ל"ת)
    אוק 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור