ויראלי

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' יעדרו מהמסך: מדוע התכנית לא תשודר?

בחשבון הת'רדס כתבה המגישה: "חגיגות יום ההולדת מתחילות עכשיו, 4:30, הגיע הזמן לטוס קצת לדובאי", היא שיתפה כמה תמונות שלה מאחרי הנחיתה במדינה הערבית שבזכות הסכמי אברהם בקשרים חמים עם ישראל.
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
שבוע רביעי ברציפות, שהתכנית הפופולרית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בקשת 12 לא תשודר גם ביום שישי הקרוב, הסבירה בחשבון הת'רדס שלה שהיא בחופשה בדובאי שם היא חוגגת את יום הולדתה ה-50 שחל מחר (שישי) והיא לא תהיה באולפן.
בת'רדס כתבה המגישה: "חגיגות יום ההולדת מתחילות עכשיו, 4:30, הגיע הזמן לטוס קצת לדובאי", היא שיתפה כמה תמונות שלה מאחרי הנחיתה במדינה הערבית שבזכות הסכמי אברהם בקשרים חמים עם ישראל.
באינסטגרם שלה שיתפה המגישה כי היא המריאה יחד עם חברותיה הטובות פולה בליק, לאה שנירר, ליאת מוליוב ואפילו אייל ברקוביץ' עצמו למלון אטלנטיס בדובאי

רק בשבוע שעבר, בחשבון הת'רדס שלה, כתבה המגישה הוותיקה: "חברים, אנחנו בחופשה, אין תכנית הערב, אופירה וברקוביץ' בפגרת חגים". בשבוע שעבר השניים נעדרו גם בשל חתונת בתו של 'הקוסם', לי ברקוביץ' בחוות רונית.
גם לפני ערב ראש השנה אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לקחו להם הפסקה קצרה ויצאו לפגרה, כאשר לא שודר פרק של 'אופירה וברקוביץ'' בקשת 12, בעוד אסייג התייחסה לנושא וכתבה בסטורי שלה באינסטגרם: "אין מחר תוכנית... ערב ראש השנה, תהנו לכם עם המשפחות 'אופירה וברקוביץ'' בפגרת חגים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה ברור
    בוזגלו 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני אנשים עם אגו מנופח
    סגור