ויראלי

קובי פרץ בראיון מיוחד: "משתדל להעביר מסר של אחדות בעם"

לרגל השקת האלבום החדש, לראשונה זה תשע שנים מציין קובי פרץ, 30 שנה של הופעות. בראיון מיוחד ל-ice מתייחס פרץ לשנים האחרונות והמורכבות שעברו עליו, במהלכן ישב גם בכלא במשך תשעה חודשים ומדבר על על השינויים שחלו בעולם המוזיקה, על הקרע העצום שנפער בעם וחושף העם קיים סיכוי שישפוט בתוכנית מוזיקה
טל גורן | 
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן)

בסוף השבוע האחרון הוציא קובי פרץ את האלבום הראשון שלו מזה תשע שנים "אהבת נעורים, הכולל ארבעה שירים, ביניהם דואט מסקרן עם איתי לוי ודואט עם הזמרת הצעירה שאנל אלקיים. בראיון מיוחד ל-ice לרגל 30 שנות קריירה, מספר פרץ על השנים האחרונות המורכבות שעברו עליו, על השינויים שחלו בעולם המוזיקה, על הקרע העצום שחל בשנה האחרונה בעם וגם חושף האם קיים סיכוי שישפוט בתוכנית מוזיקה בעתיד.

"כשהקלטתי לראשונה את "אהבת נעורים", הייתי בן 17, שרתי שירה כבדה בהשפעת המוזיקה הטורקית וחלמתי לכבוש את המועדונים ברחוב המסגר בתל אביב ובכל מיני מקומות בארץ" אומר פרץ על האלבום החדש שהוציא, כמעט עשור לאחר "סה לה וי" שיצא ב-2014 ושבר מוסכמות והוסיף: "אם היו אומרים לי ששלושים שנה אחרי, אני אחדש את זה, אז תודה לקהל. הקלאסיקה הזו במסגרת סיבוב הופעות מוצלח ולאחר שכבשתי כמעט כל הישג במוזיקה הישראלית הייתי מסרב להאמין. אז תודה לקהל שלי שהולך איתי דרך רבת תהפוכות ומלאת מוזיקה טובה וביחד חוזר איתי לשיר איתו פתחתי את הקריירה ואני שמח להשיק לצדו, לרגל פתיחת חגיגות 30 שנות מוזיקה, עם עוד ארבעה שירים חדשים ונפלאים כולל דואט מרגש מאוד עם איתי לוי, חבר יקר ובעיקר כישרון ענק. ועוד דואט מרגש עם זמרת מוכשרת בשם ״שאנל אלקיים״.

לפני חודשיים וחצי התבטא פרץ נגד המחאות על הרפורמה המשפטית, ולאחר מכן חזר בו והתנצל. על השאלה האם זה השפיע על ההופעות שלו אמר פרץ: "לא חלה ירידה, אלא להיפך ברוך השם. זה עשה את האפקט ההפוך ואנשים הרגישו צורך לתמוך בי ולחזק אותי. זה יצר יותר ביקוש להופעות והזמנות. עשיתי סול אאוט מהיר על כל הופעה שנפתחה.

קובי פרץ התייחס לעובדה שאמנים מפחדים להביע עת עמדתם הפוליטית: "כל מי שהגיב חטף ביקורת, בין אם היא שלילית או חיובית, אז ככל הנראה נמנעים מלהביע עמדה. מי שמכיר אותי יודע שלי יש תמיד את האמת שלי ואיתה אני רץ כבר שנים. באופן כללי אני תמיד משתדל להעביר מסר של אחדות בעם שלנו".

על ההבדלים בין הדור של היום לדור של זמנו אמר הזמר: "תמיד יש ויהיה דור צעיר, אמנם זה לא הדור של הזמרים שלנו שהתחילו הכל מלמטה, מהמועדונים והחפלות, היום יש את הטיקטוק בו כל אחד יכול להעלות סרטון ויכול בין רגע להפוך לכוכב, היום החשיפה באינטרנט מטורפת בניגוד לעבר. יש המון זמרים ויוצרים צעירים ומוכשרים בארץ שלנו ואני מאחל לכולם בהצלחה. על הכניסה שלו לכלא בשנת 2018 אמר פרץ: "בדיעבד זו הייתה טעות אבל אני מאמין שמאז יצא רק טוב. מאמין שבין היתר נעשה הכנסת תורה יפה ומכובדת.

לסיום התייחס פרץ לעם מי היה רוצה לבצע בעתיד דואט וחושף האם קיים סיכוי שישפוט בתוכנית מוזיקה: "מבחינתי ריטה זמרת גדולה שאני באופן אישי מאד מעריך ואוהב. גם את הדרך שהיא עשתה וגם את מי שהיא שהביאה לאורך כל הדרך שלה, אז הייתי רוצה לשיר איתה דואט. עדיין לא קיבלתי הצעה להיות שופט בתוכנית מוזיקה אבל יותר מאשמח לעשות זאת. למרות שבאופי שלי, מאד קשה לי לבקר ולשפוט בנאדם אחר, אני נוטה לקבל כל אדם באשר הוא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה