ויראלי

קרב המיליארדרים בין מאסק וצוקרברג מתקרב: איפה ישודר?

אילון מאסק חשף בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו איפה ישודר קרב המיליארדרים בינו לבין מארק צוקרברג: "הקרב בין צוקרברג ומאסק יועבר בשידור חי ב-X. כל הרווחים יועברו לצדקה עבור יוצאי צבא". עוד חשף על האימונים: "אני הולך בסגנון לחימה של WWE"
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג ואילון מאסק (צילום shutterstock)

הבילד אפ ההזוי לקרב המיליארדרים באוקטגון בלאס וגאס ממשיך להתחמם, כאשר בעלי טסלה וטוויטר (X.COM כיום) אילון מאסק ומייסד מטא מארק צוקרברג לוקחים ברצינות את הקרב הצפוי ביניהם, כאשר אחרי שצוקרברג לקח אימונים פרטיים עם 2 אלופי עולם אלכס וולקאנובסקי אלוף העולם במשקל נוצה וישראל אדסניה אלוף עולם במשקל בינוני ובמהלך האימונים הציג צוקרברג את מבנה גופו לקראת קרב המיליונים הצפוי בלאס וגאס - כעת נחשף איפה ישודר הקרב המדובר.

אילון מאסק, שהשלים בתום סאגה מרתקת את רכישת טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר לפני כעשרה חודשים, הודיע בחשבון הטוויטר שלו כך: "הקרב 'צוקרברג נגד מאסק' יועבר בשידור חי ב-X. כל הרווחים יועברו לצדקה עבור יוצאי צבא". עוד הוסיף על ההכנות לקרב: "אני מרים משקולות במהלך היום ומתכונן לקרב, אין לי זמן להתאמן, אז אני פשוט מביא את המשקולות לעבודה. אני הולך בסגנון לחימה של WWE".

 

כאמור, צוקרברג מתאמן קצת יותר ברצינות לקרב עושה רושם, כאשר ישראל אדסניה העלה פוסט בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא מתאמן עם צוקרברג בחדר כושר ומייסד מטא הגיב לו "תענוג להתאמן איתך", היריבות בין מאסק לצוקרברג שוברת שיאים לאחר שרק ביום חמישי שעבר השיק מייסד מטא את הרשת החברתית החדשה ת'רדס שאמורה להתחרות בטוויטר של מאסק, הרשת החדשה צברה עד כה למעלה מ-100 מיליון משתמשים ועומדת לנגוס במעמדה של טוויטר.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאלה מכות יאלה (ל"ת)
    איציק 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור