טלוויזיה

מיכל אנסקי חוזרת בתשובה? "רואה דברים מאוד יפים ביהדות”

אנסקי סיפרה על הקרבה שלה לדעת: “אני אדם רוחני מאוד. סבא שלי הוא פרופסור לתנ”ך ומייסד חידון התנ”ך, גדלתי בבית מסורתי. אני מאוד מחוברת לדת, אני מדליקה נרות, אנחנו עושים קידוש, אני רואה דברים מאוד יפים ביהדות”
מערכת ice | 
מיכל אנסקי במאסטר שף (צילום ערן לוי)
מחוברת לדת. מיכל אנסקי, חזרה לשפוט בעונה החדשה של "מאסטר שף" בקשת 12, אחרי תקופת היעדרות, כאשר שלושת השופטים שהיו עמה במשך שנים - חיים כהן, אייל שני וישראל אהרוני, עזבו את התוכנית ובמקומם הצטרפו לרותי ברודו שנשארה , אנסקי, אבי ביטון ויובן בן נריה.
אבל רגע אחרי פתיחת העונה, אנסקי ערכה ראיון מיוחד לקראת חג סוכות ב'מאקו", שם דיברה על הקושי הכלכלי שהתלווה למלחמת חרבות ברזל כל הדרך לחזרה שלה אל המסך של קשת 12 אחרי שנה של היעדרות וגם על הקשר החם ליהדות.
אנסקי סיפרה על הקרבה שלה לדעת: “אני אדם רוחני מאוד. סבא שלי הוא פרופסור לתנ”ך ומייסד חידון התנ”ך, גדלתי בבית מסורתי. אני מאוד מחוברת לדת, אני מדליקה נרות, אנחנו עושים קידוש, אני רואה דברים מאוד יפים ביהדות”.
על המחיר הכלכלי שספגה היא סיפרה: ""אני מרגישה שהכל יהיה בסדר ככל שנהיה בעשייה. אין לנו גב, ההורים שלי ושל אייל לא עשירים, אנחנו מפרנסים את עצמנו ודואגים לעצמנו, וכמו כולם במדינה הזאת מתקשים בעת האחרונה. אבל אנחנו ממש עם הפנים קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה