בארץ

ניסיון פריצה לבית של חטופה שחזרה: "זכוכית נשברה מעל דלת הכניסה"

ניסיון פריצה לביתו של דודי שם, אביה של מייה שם, החטופה המשוחררת, עורר חשש לביטחונם של בני המשפחה. למזלם, הניסיון נכשל והנזק היה מינימלי. שירין נופי: “הכל בסדר”
מערכת ice | 
מיה שם (צילום אינסטגרם/ מיה שם)
פורצים ניסו לחדור לביתו של דודי שם, אביה של החטופה המשוחררת מיה שם, שנחשבה לדמות מרכזית בשיח הציבורי לאחר שהופיעה על שער ה”טיימס”. האירוע התרחש באילת, כאשר דודי ובת זוגו, שירין נופי, שהו בביתם. למזלם הרב של השניים, הניסיון לפרוץ לביתם נכשל, והפורצים הספיקו לגרום רק לנזק קטן, שבירת הזכוכית מעל דלת הכניסה.
שירין נופי בת הזוג של אביה הגיבה על האירוע ואמרה: “ניסו לפרוץ לנו, אך הכל בסדר”. המקרה עורר תגובות רבות ברשתות החברתיות, כאשר תומכים וחברים שואלים כיצד ניתן להבטיח את ביטחונם של משפחת שם לאחר האירועים האחרונים. הפופולריות של מיה שם וחשיבותה הציבורית לאחר שחרורה הופכות את המשפחה למוקד עניין, אך יחד עם זאת גם לחשש לאיומים פוטנציאליים על פרטיותם וביטחונם.
כזכור, מיה שם רק רצתה לחגוג במסיבת הנובה כמו צעירים רבים אחרים ב-7 באוקטובר בשנה שעברה, אך מצאה את עצמה מנסה לברוח מטבח המחבלים ולבסוף נחטפה לעזה. שנה אחרי האירוע הנורא מככבת מיה שם לצד אמא שלה ואחותה על מגזין טיים האמריקאי. על השער נכתב: "שנה אחרי: החיים אחרי הטבח ב-7 באוקטובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה