תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 אחרי חיסול סינוואר: "החלטה מוזרה, למה זה טוב?"

כתב חדשות 12, ציון נאנוס, לא אהב בכלל את החלטת דובר צה"ל לפרסם את סרטון הרחפן רגע לפני החיסול של יחיא סינוואר, וכתב: "במקום שהזיכרון האחרון של הצורר יהיה תמונת סטילס בהריסות מת מושפל עם חור בגולגולת - האימג׳ האחרון שלו, בעיני הפלסטינים, הוא סוג של טרומפלדור"
מערכת ice |  1
יחיא סינוואר ב-2021 (צילום צילום מסך מהרשת)
דובר צה״ל ודוברות השב"כ מאשרים כי בסיום של מצוד שנערך כשנה, שלשום (רביעי), חיסלו כוחות צה"ל מפיקוד הדרום את יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס בפעילות בדרום רצועת עזה. סינוואר תכנן והוציא לפועל את המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר, וקידם את האידיאולוגיה הרצחנית שלו במהלך המלחמה ולפניה, והוא אחראי להירצחם וחטיפתם של ישראלים רבים.
סינוואר ידע שסופו מתקרב ושכוחות צה"ל הגיעו אליו. כך עולה מתיעוד הרחפן הצה"לי שנכנס למבנה בו שהה סינוואר, שניות לפני מותו אמש. בסרטון שפרסם אמש דובר צה"ל, ינוואר נראה ישוב על כורסה לבדו ופצוע בידו (הקטועה) בעקבות ירי חיילי צה"ל.
מנהיג חמאס, שמנסה להסתיר את זהותו ע"י כיסוי פניו, מביט אל מצלמת הרחפן שחיילי ביסל"ח הכניסו לבית ואוחז במקל בידו. כאשר הרחפ"ן מתקרב אליו, סינוואר מנסה בשארית כוחותיו להשליך את המקל לעברו. החיילים שתיעדו את רב-המרצחים ביום רביעי, לא שיערו בשלב זה כי מדובר במנהיג חמאס וירו עוד 2 פגזים אל עבר המבנה - שהביאו לחיסולו הסופי של מי שנראה בשלב זה כ"עוד מחבל".
מי שלא אהב את התיעוד שפרסם דובר צה"ל הוא כתב חדשות 12, ציון נאנוס, שהעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא התייחס לכך וכתב: "החלטה מוזרה, בלשון המעטה, לפרסם את סרטון הרגעים האחרונים של סינוואר. במקום שהזיכרון האחרון של הצורר יהיה תמונת סטילס בהריסות מת מושפל עם חור בגולגולת - האימג׳ האחרון שלו, בעיני הפלסטינים, הוא סוג של טרומפלדור: פצוע, בלי יד אבל ממשיך להלחם עד טיפת דמו האחרונה. בשביל מה זה טוב?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר מידי פרשנים. (ל"ת)
    דין 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור