ויראלי

קאזם מהאח הגדול נגד כוכב פאודה: "ערבים ויהודים כאחד"

קאזם חליליה הגיב לדבריו של כוכב פאודה וכתב: "לדעתי זה היה מבצע מתבקש לטובת כלל אזרחי המדינה ערבים ויהודים כאחד"

מערכת ice | 
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
השחקן אמיר חורי, שרשום בקאסטים מפוארים של לא מעט סדרות ישראליות מצליחות, ביניהן פאודה, תאג"ד ואיסט סייד, יוצא במסר בעמוד האינסטגרם שלו, לאור מבצע "בית וגן" שהוכרז הבוקר בעיר ג'נין.
בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, שיתף חורי סרטון של עמוד אינסטגרם פרו פלסטיני וכתב: "ג'נין תחת מתקפה כבדה", צעד הסברתי שנראה שבכוונתו לנקוט ביקורת נגד המבצע הצה"לי שמתקיים במוקד הטרור.

השחקן, שבמשך שנתיים היה גם בן זוגה של אלונה סער, משחק בימים אלה לצידה ולצד מאור שוויצר ושמות גדולים נוספים בדרמה החדשה ברשת 13, "שמים אדומים". בסדרה הוא מגלם את דמותו של עלי, בחור ערבי מנהל את חייו בחברה יהודית ומתכונן ללימודי רפואה בחו"ל.
הפוסט כמובן גרר תגובות, ביניהם כוכב האח הגדול קאזם חלילה, שהעלה פוסט באינסטגרם, בו הוא מודה לכוחות הביטחון.  
"אני בניגוד לאחרים, לא חושב שג'נין תחת 'מתקפה כבדה'" כתב חליליה, "לדעתי זה היה מבצע מתבקש לטובת כלל אזרחי המדינה ערבים ויהודים כאחד."
"אני סומך על צה"ל" הוא הבהיר, " תודה לכל חייל, מג"ד וקצין אשר מסכנים את נפשם ברגעים אלה ממש בג'נין כדי שנוכל לישון בשקט."
"מצדיע לכן ולכם. שמרו על עצמכם וחזרו הביתה בשלום" כתב לסיום. יש לציין כי חליליה מגדיר את עצמו כערבי ישראלי והוא המוסלמי הראשון ששירת בגלי צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה