ויראלי

מטורף: אזרח ישראלי נעצר בחשד לזיוף שטרות בשווי מיליארד דולר

אחרי שכוחות הביטחון בטורקיה תפסו חוליה בת שישה אנשים שניסתה להבריח כמיליארד דולר בשטרות מזויפים, נודע כי אחד מהם היה אזרח ישראלי בריטי, שנכנס עם הדרכון הבריטי שלו למדינה
מערכת ice | 
דולרים (צילום vecteezy)
כוחות הביטחון בשדה התעופה אטאטורק שבאיסטנבול, בירת טורקיה, הצליחו להביא לתפיסת ענק של שטרות מזויפים של 100 דולר, בשווי כולל של לא פחות ממיליארד דולר, סכום דמיוני לכל הדעות.
על פי דיווחים במדינה, השטרות שנתפסו בקפיצה של כוחות הביטחון הטורקיים נועדו לעבור למדינה באפריקה, שעדיין לא נחשפה. בפשיטת הענק של המשטרה הטורקית נעצרו שישה אנשים שחשודים כמעורבים בפרשה, בהם  גם אזרח מגאנה ושלושה אזרחים נוספים משבדיה, כך דווח בתחילת השבוע במדינה. הרשויות בטורקיה חשפו כי מדובר בתפיסה הגדולה ביותר בתולדות המדינה של שטרות מזויפים.
אבל היום (שלישי) נודע על התפתחות דרמטית במיוחד בפרשה, אחרי שדווח ב-YNET כי אחד מששת העצורים שחשודים בהברחת השטרות למדינה הוא אזרח ישראלי בריטי, שנכנס למדינה עם הדרכון הבריטי שלו ונעצר יחד עם שאר חברי החוליה החשודים.
על פי הדיווח, הקונסוליה הישראלית לא עודכנה במעצר משום שהאזרח נכנס לטורקיה בדרכון הבריטי שלו, וייתכנו עוד התפתחויות בנושא העצורים, כאשר מדובר באחת מהברחות הגדולות בהיסטוריה של שטרות מזויפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה