ויראלי

מחריד: שוטרים ומאות אזרחים הוציאו להורג 13 חשודים בשוד

האנרכיה הקשה שמתחוללת בימים אלו בהאיטי נמשכת, זאת לאחר שלפחות 13 חברי כנופיה חוסלו על ידי המשטרה והמון משולהב בבירה פורט או פרנס, באירוע חריג, מחריד ואכזרי במיוחד, זאת לאחר חשד שעלה לפיו הם ביצעו שוד
מערכת ice | 
הוצאה להורג בהאיטי (צילום טוויטר @HipIsEdo)
האנרכיה הקשה שמתחוללת בימים אלו בהאיטי נמשכת, זאת לאחר שלפחות 13 חברי כנופיה חוסלו על ידי המשטרה והמון משולהב בבירה פורט או פרנס, באירוע חריג, מחריד ואכזרי במיוחד, זאת לאחר חשד שעלה לפיו הם ביצעו אתמול (שני) שוד.
סרטונים שהועלו לרשת הראו שוטרים מכים חשודים בשוד והשתייכות לכנופיה כשהם שוכבים על כביש מרכזי בבירה. עוד נראים מאוד תושבים שהתקבצו באזור כשהם חובטים בחשודים ומשליכים עליהם סלעים. בתיעוד שהועלה לרשת נראים השוטרים והתושבים שופכים דלק על החשודים ומציתים אותם, כשחלקם עדיין בין החיים.
על פי הנראה, ההרג המזוויע היה מתוכנן מראש, שכן השוטרים הניחו צמיגים בין החשודים בשוד ואפשרו לשפוך אליהם דלק. ההמון נראה מריע בשעה שהחשודים בוערים למוות. האירוע התרחש בשכונת קנאפהור שבצפון הבירה, אזור בו מנהלות כנופיות חמושות קרבות עם המשטרה והתושבים זה מספר ימים.
בהודעה רשמית של המשטרה הם הכחישו את השתתפות השוטרים בלינץ'. לטענתה, החשודים היו חמושים במקלעים ואקדחים, ולמרבה הצער, חברי הציבור ביצעו בהם לינץ'. האיטי נמצאת בתקופה קשה מאוד של עוני ואנרכיה. בשנת 2021 חוסל נשיא האיטי, ז'ובנל מואיז, על ידי חוליית מתנקשים זרה במשכן הנשיא בבירה, ומאז שלטון החוק במדינה מתרופף, כשהאלימות מתודלקת בזמן שהעוני במדינה הוא בלתי נתפס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה