ויראלי

דרמה בטיסה לישראל: נוסע התפרע - המטוס חזר לשדה התעופה

דרמה ענקית בטיסת יונייטד איירליינס מניו יורק לישראל, כאשר זו הסתובבה וחזרה על דרכה כשלוש שעות אחרי שיצאה משדה התעופה, לאחר שנוסע ישראלי-אמריקני התעמת עם אנשי הצוות
מערכת ice |  3
נחיתה (צילום shutterstock)
דרמה ענקית התרחשה היום (ראשון) בטיסה של יונייטד איירליינס מניו יורק לישראל, כשזו הסתובבה וחזרה על דרכה כשלוש שעות אחרי שיצאה משדה התעופה, לאחר שנוסע ישראלי-אמריקני התעמת עם אנשי הצוות.
על פי דיווח ב"ישראל היום", אחת הנוסעות סיפרה מוקדם יותר כי "נוסע ישראלי המתין לתור לשירותים בתום לב בכיסא המתקפל של הדייל, שנמצא ליד התא. הדייל כעס על זה והתפרץ עליו והנוסע הישראלי כעס על זה והגיב לו. מנקודת הזמן הזו הנוסע לא הורשה להסתובב במטוס והוטלו עליו סנקציות".
אותה נוסעת הוסיפה: "כשלא התנהג כמצופה, הטייס התריע שייאלץ לעשות פרסה ואחרי שלוש שעות טיסה הוא חזר לשדה התעופה בניוארק. 350 הנוסעים בטיסת יונייטד UA90 מניו יורק לישראל קיבלו הודעה שהטיסה שהם נמצאים עליה מבוטלת. לצוות אין כרגע מענה לגבי מה צפוי כאשר ננחת".
אותה נוסעת היא בת למשפחה שכולה, שעשתה את דרכה חזרה לישראל לטקסי יום הזיכרון. לטענתה, על הטיסה היו עוד בני משפחות שכולות, כמו גם "חולה סרטן שזקוק לטיפול תרופתי שמיועד למחר בבוקר". מיונייטד נמסר בתגובה ל"ישראל היום" כי "נמצאה טיסה חלופית, המטוס ינחת בישראל מחר בשעה 1 וחצי בצהריים וימריא בשעות הערב מניו יורק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעולה. ישראלים צריכים ללמוד להתנהג
    יוס 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הביביסט ילמד לקח. ישב קצת במעצר, ישלם קנס גבוה לשחרור בערבות ויהיה ילד בובה בעתיד. ארה"ב זה לא משטרת ישראל עם דאחקות .
    סגור
  • תלמדו ללמוד משו אחר מה הקשר ביביסט יחמוררררר (ל"ת)
    חמור מה הקשר ביביסטט 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה וחרפה
    עבדול 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה וחרפה
    סגור