ויראלי

רשת ההמבורגרים מסתבכת בתביעת ענק: אכלה המבורגר מקולקל ואושפזה לחודשיים

לקוחה של רשת ההמבורגרים האמריקאית "וונדי" הגישה תביעה נגד הרשת על סך 75 אלף דולר, לאחר שאושפזה חודשיים בבית החולים בעקבות צריכה של צ'יזבורגר מזוהם שגרם לה לבעיות רפואיות חמורות
מערכת ice |  3
המבורגר (צילום pexels)
לקוחה של רשת ההמבורגרים האמריקאית "וונדי" הגישה תביעה נגד הרשת לאחר שאושפזה בבית החולים בעקבות צריכה של ההמבורגר של הרשת שככל הנראה היה מזוהם - כך על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט".
ממסמכים של בית המשפט עולה כי הלקוחה, ג'נה פוגט, סבלה מבעיות בריאות ארוכות טווח כתוצאה מהארוחה שאכלה ברשת שהכילה רעלן שנוצר מראש. ווגט הזמינה צ'זבורגר בסנט רוז, לואיזיאנה ב-27 ביולי.
התובע אומר כי ההמבורגר היה מזוהם עקב "נהלי שטיפת ידיים לקויים" וכי המזון לא נשטף כראוי, לא נבדק או הובטח שהוא בטוח. בתביעה נכתב כי "תוך 24 שעות אחרי שאכלה את הצ'יזבורגר של "וונדי", גברת פוגט חשה בחילה והחלה לסבול מבעיות במערכת העיכול. לאחר מכן היא אובחנה עם שורה של בעיות רפואיות כולל דימום מוחי ודימום GI חריף".
היא טופלה כחודשיים בבית החולים ובתלונה נטען כי לא רק שפוגט סבלה מפגיעה גופנית ועוגמת נפש, אלא שגם בעלה מייקל סבל: "הוא סבל משינויים במערכת היחסים הזוגית שלהם כולל אובדן קונסורציום", נטען בתלונה. התביעה מתייחסת גם להוצאות רפואיות ו"הזדמנות אבודה בעבר ובעתיד להכנסה ואובדן הנאה מהחיים" כנזקים. בני הזוג דורשים פיצויים של יותר מ-75,000 דולר. מרשת המזון המהיר לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה הכתבה מעניינת את הצרכן הישראלי? רשת ונדי'ז לא
    למהלמה 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נמצאת בישראל ואין שום משמעות לכתבה הזאת חוץ מלהטעות את הגולשים לטובת גריפת תנועה באתר
    סגור
  • 2.
    גם בארץ לא נקי
    אזרח 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכל המקומות עובדים ילדים מתחת ל 18,לא יודעים להכין אוכל,ומזלזלים בלקוחות או שורפים את הקציצות.כאבי בטן......
    סגור
  • 1.
    למי אכפת (ל"ת)
    אבי 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור