ויראלי

רמי וריטה בהצהרה דרמטית: "הוכחנו שאפשר להתאחד אחרי דעות חלוקות"

השניים הופיעו באילת ואמרו: "אנחנו מתפללים שמאיפה שאנחנו באים ואנחנו עושים, יכול לפחות להיווצר איזשהו זרע נוסף של טוב בתוך עולם מאוד מאוד מסוכן, שנמצא סביבנו. מאחלים לנו כעם שנהיה יותר ויותר בריאים ושלא נוותר על עצמנו"
כפיר אדר |  4
ריטה בפסטיבל עכו (צילום יוהן שגב)
רמי קלינשטיין וגרושתו ריטה הופיעו אמש (שישי) בפסטיבל רוק פתאל באילת ואחרי האמירה של אביב גפן לגבי המצב במדינה, גם הצמד ששוב מופיע יחד אחרי עשרים שנה, דיבר קצת אחרת לגבי המצב
קלינשטיין אמר לקהל שהגיע: "אנחנו עושים מה שאנחנו עושים באהבה גדולה כל כך הרבה שנים, שזה מוזיקה, ומשהו שנקרא קירוב לבבות. מה שהעולם שלנו צריך כל כך, את קירות הלבבות הזה".

עוד הוסיף: "אנחנו מתפללים שמאיפה שאנחנו באים ואנחנו עושים, יכול לפחות להיווצר איזשהו זרע נוסף של טוב בתוך עולם מאוד מאוד מסוכן, שנמצא סביבנו. מאחלים לנו כעם שנהיה יותר ויותר בריאים ושלא נוותר על עצמנו". 
ריטה אמרה: "נראה לי שאתה ואני קצת הוכחנו שאפשר להתאחד אחרי דעות חלוקות. אז הכל אפשרי, אה?", קלינשטיין ענה: "מכאן, הכל אפשרי". לאחר מכן ביצעו את "צעיר לנצח".
כזכור, השניים חזרו להופיע יחד ב-2021, עם מופע בלייב פארק ראשון לציון, עשרים שנה אחרי המופע המיתולוגי שלהם. הם ביצעו במהלך הערב את כל השירים המשותפים וגם להיטים אחד של השניה כמו "מתנות קטנות" ו"מחכה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד (ל"ת)
    מדהימה ריטה 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רמי וריטה
    אורנה לוי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהממים
    סגור
  • 1.
    ריטה ורמי הנהדרים (ל"ת)
    שיר 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רמי וריטה (ל"ת)
    אודט 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור