ויראלי

ריטה בהתבטאות חריגה: "הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת"

הזמרת התבטאה באופן חריג מבחינתה בנושא הפוליטיקה בישראל: "עצרו את הרכבת הדוהרת לתהום. לא כל מה שיש לו רוב בחדרי הוועדות בכנסת, מחליף את התחושות בחדרי הלב. שינויים כל כך דרסטיים נעשים בתהליך, בסבלנות, בהתייעצות והסכמה רחבה ככל האפשר. חיכינו 75 שנים"
מערכת ice | 
התמונה שהעלתה ריטה באינסטגרם
במשך שנים, הזמרת ריטה התרחקה עד כמה שניתן מחשיפת דעותיה הפוליטיות ושמרה את דעותיה לעצמה, אבל יכול להיות שבשל העובדה שהפכה לסבתא, היא החליטה שלא לעמוד מנגד ולראות את המצב במדינה מחמיר בעיניה ובחרה באופן חריג לשתף ברשתות את תחושותיה.
ריטה כתבה: "זאת הפעם הראשונה שאני חורגת מהחלטה שלי לא להביע עמדות בנושאים אקטואלים, כי תמיד בחרתי יותר מכל, לחבר דרך השירה שלי, האמנות שלי, לחבר בין כל קצוות העם המגוון הזה שלנו, להאיר באנרגיה של ריפוי ואהבה. אבל הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת! כל כך רוצה לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום".

עוד הוסיפה בהמשך: "הדמוקרטיה שבנינו פה ב-75 שנה, בטוויה רגישה ככל שניתן, בין אנשים שונים שהתקבצו מכל קצוות תבל -בסכנה. הביחד שלנו, שרקמנו ב-75 שנה - בסכנה. תסתכלו, התפרים עוד רגע נקרעים. אני פונה לנבחרי הציבור שלנו: שבו ודברו. תגיעו להסכמות. תראו דוגמה לעם איך מרפאים אחד את השני ולא פוצעים אחד את השני".
לסיום כתבה: "עצרו את הרכבת הדוהרת לתהום. לא כל מה שיש לו רוב בחדרי הוועדות בכנסת, מחליף את התחושות בחדרי הלב. שינויים כל כך דרסטיים נעשים בתהליך, בסבלנות, בהתייעצות והסכמה רחבה ככל האפשר. חיכינו 75 שנים. קחו חודש חדשיים, עיצרו ודברו, לפני שיהיה מאוחר מדי. בתקווה לעתיד, זהו כל מה שיש"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה