תרבות ופנאי

ריטה ורמי קליינשטיין מאושרים: בתם משי ילדה בן בכור

משי קליינשטיין, בתם של רמי וריטה קליינשטיין, שנישאה לאחרונה לבן זוגה בשלוש השנים האחרונות - מתן מוצפי, הביאה לעולם את יורש העצר של המשפחה המוזיקלית
מערכת ice | 
משי קליינשטיין (צילום רפי דלויה)
משי קליינשטיין, בתם של רמי וריטה קליינשטיין, שנישאה לאחרונה לבן זוגה בשלוש השנים האחרונות - מתן מוצפי, הפכה היום (שבת) רשמית לאמא. משי התחתנה בחתונה גדולה בנוכחות אנשי תעשייה רבים באולם האירועים "טרמינל" בפתח תקווה וכעת דווקא בצורה הרבה יותר אינטימית ומרגשת הפכה את שני הוריה לסבא וסבתא לראשונה.
היום (שבת) 'קליינשטיין הביאה לעולם את הילד הראשון שלה, נכד ראשון גם לרטי ורימה. השחקנית כזכור, חשפה את ההיריון כבר שהייתה בחודש החמישי להריונה הראשון שגרם ללא מעט התרגשות.
יש לציין אגב, כי האירוע המשמח מתרחש יומיים בלבד לאחר שחגגה לעצמה יום הולדת 31, שאותו חגגה עם אחותה הקטנה נועם. בעוד שבוע, המשפחה המאושרת תחגוג את ברית המילה של העולל וכמובן שצפויים להגיע לא מעט חברים ומפורסמים. 
כזכור, לאחרונה פורסם כי בנוסף למשי, גם אחותה ובתם הקטנה של רמי וריטה, נועם, הולכת בעקבות המשפחה אחרי שלוהקה לתפקיד משחק ראשון בקיירה שלה בסדרת הנעורים זיגי. בנוסף לתפקידה הראשון כשחקנית, קליינשטיין הצעירה היא מדובבת סרטים וזמרת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה