ויראלי

צפו: מפגינים נגד הרפורמה מתפרעים בכנסת והוצאו בכוח מהמליאה

הכנסת מצביעה על הרפורמה במשפט ובזמן שמפגינים רבים סובבים את בניין הכנסת, גם בתוך המליאה נרשמו התפרעויות כאשר ביציע האורחים הלמו כמה מהם בכוח על הזכוכיות והוצאו בכוח מן המליאה. הדיונים יימשכו בשעותה קרובות בטרם ההצבעה
מערכת ice |  1
מפגינים נגד הרפורמה הוצאו מהמליאה (צילום מסך)
הרפורמה המשפטית יוצאת לדרך, כאשר בשעה זו הערב (שני) מתכנסת המליאה בדיון הקריאה הראשונה על חלק מהסעיפים, דיון שעתיד להימשך כמה שעות. מחוץ לכנסת מפגינים רבים נגד הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין.
כאמור, היום יובאו רק חלק מסעיפי הרפורמה והצעות החוק שעולות הן שני תיקוני חקיקה: שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים ותיקון לחוק יסוד השפיטה ושלילת האפשרות מבית המשפט העליון לפסילת חוקי יסוד.

ראשון הנואמים היה יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט, ח"כ שמחה רוטמן, שהסביר את הצעת החוק, כאשר במהלך נאומו נשמעו קריאות ביניים וצעקות של חברי כנסת וחלקם גם יצאו על ידי יו"ר הכנסת אמיר אוחנה. רוטמן מצידו אמר כי מי שפגע ברשות השופטת הוא בית משפט העליון. במהלך נאומו נרשמה גם תקרית כאשר כמה מחברי הכנסת התעטפו בדגלי ישראל והוצאו גם הם בכוח.
בזמן ההפגנות מחוץ לכנסת, ניסו כמה לפרוץ את המחסומים בכניסה, וגם בתוך המליאה: כמה ממפגינים מטעם האופוזיציה שישבו ביציע האורחים, הלמו על הזכוכיות והוצאו בכפייה מן היציע.
 
מפגיני אופוזיציה. צילום מן הרשתות. הועלה על פי סעיף 27 א'. אנו עושים מאמצים למציאת בעל הזכויות לאישור שימוש
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דמוקרטיה
    יעקב 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיא הדמוקרטיה- בריונות
    סגור