ויראלי

האקס של אנה זק מגיב לפרידה וחושף: האם השיר נכתב עליה?

אחרי שאנה זק ובן זוגה רועי סנדלר נפרדו, האחרון הוציא שיר בשם "שמועות" ועורר סערה אחרי שנטען כי כתב את השיר על זק. כעת, הוא שם סוף לשמועות
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
האם אנה זק הושפלה בשיר החדש של האקס הטרי רועי סנדלר? בזמן שהיא מבלה בחופשה חלומית וזוגית עם אחותה בתאילנד, סנדלר המריא גם הוא לחופשה משלו בלוס אנג'לס, הקצה השני של העולם.
מי שיבלה עם החבר לשעבר של הזמרת הוא הדוגמן ברק שמיר, בן הזוג לשעבר של נועה קירל. אבל הרקע לכל הסערה האחרונה סביב היוצר היא הסינגל החדש שלו ״שמועות״, שהופץ רגע אחרי הפרידה שנשמע כאילו מדובר בפרידה של השניים.
שורה אחת בשיר טוענת: "מה עשית מהומה? תחזרי למאמא". השיר אומנם נכתב והוקלט עוד לפני הפרידה, אבל מקורב לסנדלר מסר ל-TMI: ״הוא כתב את השיר הזה במהלך השנה האחרונה. הוא היה אמור להוציא אותו כבר כמה פעמים אבל בסוף לא הוציא אותו. דווקא עכשיו עם כל מה שהוא עובר, המילים משקפות הכי טוב את התקופה שהוא עובר. כן, זה נשמע כאילו זה נכתב על אנה, אבל כמו כל שיר הכל נכתב בהשראת החיים".
היום (חמישי) סנדלר הגיב לשמועות על כך שכתב על זק את השיר והגיב על הפרידה של הזוג עם סטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "חשוב לי להבהיר שהשיר נכתב לפני המון זמן, כשהמילה פרידה לא הייתה בלקסיקון שלי. כשייכתב שיר אישי על מערכת היחסים שלי אתם תהיו הראשונים לדעת. עד אז חשוב לי להדגיש שאני מעריך ומוקיר את הקשר שהיה לנו והפרידה עברה בצורה מכבדת של שני הצדדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה