ויראלי

יולדת נתקעה בפקק בדרך לשיבא - לא תאמינו איך זה הסתיים

יולדת נתקעה בפקקים בדרך לחדר הלידה בבית החולים שיבא כשבעלה היה חסר אונים לחלוטין, לפתע, הגיעה  קרן מיטלברג, אחות באנדוקרינולוגיה ילדים בשיבא, שעזרה לה ליילד: "לא חשבתי פעמיים, הבנתי שהם במצוקה גדולה משלי ופשוט פעלתי מתוך אינסטינקט"
מערכת ice | 
לידה (צילום unsplash)
הפקקים בגוש דן בשעות הבוקר כבר מזמן הפכו לעניין שבשגרה. אך את הפקק שנוצא ביום רביעי האחרון ואת מה שקרה בעקבותיו, קרן מיטלברג, אחות באנדוקרינולוגיה ילדים ובחדשנות במרכז הרפואי שיבא, לא תשכח לעולם.
מיטלברג סיפרה ל-YNET: "השעה הייתה שבע בבוקר, והייתי בדרכי לעבודה. כשני קילומטרים לפני בית החולים היה פקק גדול, וגם חסמו נתיב בגלל עבודות בנייה. פתאום ראיתי בחור צעיר שסטה לצד הדרך, והוא נראה לי ממש במצוקה. אבוד. פתחתי את החלון ושאלתי אותו מה קרה. הוא הצביע לכיוון המושב האחורי, שם הייתה אשתו, וצעק, 'היא יולדת!'".
מיטלברג מיד קפצה לסייע: "לא חשבתי פעמיים, הוצאתי כפפות מהתיק וירדתי לכיוונם. אני לא יודעת ליילד ולא למדתי את זה, אבל הבנתי שהם במצוקה גדולה משלי ופשוט פעלתי מתוך אינסטינקט. זה ארך ממש דקות ספורות, היולדת ואני פעלנו בשיתוף פעולה מדהים עד שהתינוק הגיע לעולם. בעלה הזמין אמבולנס שפינה אותה ואת התינוק בבטחה לבית החולים. מיטלברג הוסיפה: "אני מתאוששת. זאת חוויה שקשה להגדיר אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה