ויראלי

זהירות: התגובות שלכם באינסטגרם יכולות להוביל למעצר

12 טוקבקיסטים באיטליה נעצרו וצפויים לקנס כבד, לאחר שהגיבו באופן סקסיסטי ועברו על חוק לשון הרע לתמונה באינסטגרם של שחיינית אומנותית
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום freepik)
מסתבר שאפשר להיעצר בשל טוקבק באינסטגרם, ולאו דווקא על רקע איום או הסתה. משטרת איטליה עצרה ביום שישי 12 אנשים מרחבי המדינה, על רקע פרסום "תגובות סקסיסטיות" לתמונתה של השחיינית האמנותית לינדה צ'רוטי.
צ'רוטי סיימה תחרות יוצאת דופן בה זכתה בלא פחות מ-8 מדליות. היא בחרה לחגוג את הזכייה יוצאת הדופן בפרסום תמונה באינסטגרם שלה, בה היא בתנוחת עמידת ראש על המזח, ו-8 המדליות תלויות על רגליה.

הפוסט הפך ויראלי וגרף מאות אלפי לייקים ותגובות, חלקן מפרגנות, אך חלקן גם מבזות ומהוות לשון הרע לפי משטרת הסייבר של איטליה.
 
סוכנות הידיעות האיטלקית ANSA פרסמה כי לאחר חקירה ממושכת, אותרו 12 חשודים שכתבו תגובות העוברות על החוק, וביניהם: תושב רומא בן 50, תושב ונציה, שני גמלאים המתגוררים בלומברדיה, עובד מדינה בן 40 מפריולי ובן 30 מסרדיניה. כולם יעמדו כעת בפני אישומי לשון הרע וצפויים לקנס כבד. לדברי המשטרה, המעצרים ירתיעו את אלה הסבורים שניתן לנצל אנונימיות מקוונת לביצוע פשעי מחשב.
לינדה צ'רוטי, בת 30, היא אחת הספורטאיות הבולטות באיטליה כאשר ברזומה שלה מדליית כסף ושתי מדליות ארד באליפות העולם בבודפשט, מדליית כסף באליפות העולם ב-2019, וכן 9 מדליות כסף ו-14 מדליות ארד באליפויות אירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה