ויראלי

קטורזה נחשף ברגעי אימה: "טראומה, לא יודעים איך יצאנו מזה"

ישראל קטורזה ואשתו סורלה נקלעו לסופה קטלנית במיוחד במהלך טיסה: "מטוס השתולל. היה לנו מזל גדול. היו במטוס צעקות של שמע ישראל וצרחות של הסוף. לא יודעים איך יצאנו מזה. אנחנו בטראומה"
מערכת ice | 
ישראל קטורזה (צילום יח"צ)
ישראל קטורזה ואשתו סורלה יצאו לחופשה תמימה, אך לא האמינו שהיא כמעט תסתיים באסון כבד. השניים נקלעו לסופה קטלנית באוויר כאשר הטיסה הפכה לטיסת בלהות של ממש.
בראיון שערכה היום (שלישי) סורלה ל"ערב טוב עם גיא פינס" רגע אחרי שהשניים ירדו מטיסת האימה. סורלה סיפרה: "נכנסנו לסופת רעמים וברקים והמטוס השתולל. היה לנו מזל גדול. היו במטוס צעקות של שמע ישראל וצרחות של הסוף. לא יודעים איך יצאנו מזה. אנחנו בטראומה. תודה לאל שנחתנו בשלום. לא אשכח בחיים שלי את הטיסה הזאת. חיכו לנו רופאים בנחיתה".
כזכור, לאחרונה הזמר אליעד נחום התחתן עם בחירת לבו ובת זוגו בשנתיים וחצי האחרונות, נווה אליצדק, בחתונה שהתקיימה במיקום סודי במרכז הארץ מול כמאה בני משפחה. מי שהכניס את הזוג המאושר לחופה היה הזמר שלומי שבת. בנוסף, ישראל קטורזה שימש כרב של החתונה וחיתן את הזוג בקטע קומי שנכתב מראש במיוחד.
מי לאחר מכן חשף את הסיבה לחתונה המצומצמת: "ערכנו טקס חופה מצומצם לבני משפחה בלבד על מנת שאחותה של נווה תוכל לקחת חלק בטקס החופה. אחותה של נווה מאובחנת עם תסמונת רט ואוטיזם, היא בתפקוד נמוך עם ליווי בכל שעות היום, ואינה יכולה להתמודד עם אירוע המוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה