ויראלי

מדוע אחד הזמרים הגדולים בעולם סירב ל-9 מיליון דולר?

אמינם סירב להופעה משותפת עם 50 סנט תמורת 9 מיליון דולר במונדיאל בקטאר, זאת למרות הטענות של 50 סנט שאם היו לוקחים את ההופעה, הוא היה מקבל מיליון דולר בלבד, ושאר הכסף היה הולך לאמינם
מערכת ice | 
אמינם (צילום יוטיוב/ SkyrockFM)
אמינם, אחד הראפרים האהובים והמצליחים בהיסטוריה של המוזיקה, סירב להופעה משותפת עם 50 סנט תמורת 9 מיליון דולר במונדיאל בקטאר, זאת למרות הטענות של 50 סנט שאם היו לוקחים את ההופעה, הוא היה מקבל מיליון דולר בלבד, ושאר הכסף היה הולך לאמינם, ולמרות זאת הוא היה מעוניין ואילו אמינם דחה זאת על הסף.
ההצעה הגיעה לאחר שמארגני אירועים בקטאר קיוו להעסיק את צמד הראפרים בעקבות הופעה שזכתה לשבחים בהופעת המחצית של הסופרבול. בתוכנית הרדיו האמריקאית, Big Boys Neighbourhood, סיפר 50 סנט כי "בגלל הסופרבול, קיבלתי בירור לגבי המונדיאל והיה להם תקציב של 9 מיליון דולר". הוא המשיך וטען שהוא היה לוקח מיליון דולר בלבד מההופעה ו-8 מיליון הדולרים האחרים היו עבור אמינם.
50 סנט אף הוסיף ואמר: "אם היית עושה מופע חד פעמי, אולי הייתי עושה את אירוע הספורט החי הגדול ביותר שהעולם ראה". למרות חוסר הרצון של אמינם להופיע, 50 סנט ניסה לנהל משא ומתן עם ההנהלה והפמליה של אמינם. בסופו של דבר הוא לא הצליח: "הם אמרו לי, 'הוא לא יעשה את זה'". עדיין לא ברור אם ההצעה הייתה עבור מופע בטקס הפתיחה של המונדיאל, או למופע נוסף בדוחא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה