ויראלי

ניצלה ברגע האחרון: רחפן מנע תקיפת כריש. צפו בתיעוד המפחיד

בעל רחפן שצילם את החופים באוסטרליה כנראה הצליח למנוע תקיפת כריש כמעט ודאית לאחר שזיהה את בעל החיים מתקרב מאד לאישה ששחתה במים. צפו בתיעוד המפחיד
מערכת ice |  1
כרישים (צילום pexels)
אין זה סוד שייבשת אוסטרליה היא בין המסוכנות בעולם כשזה מגיע לבעלי חיים שונים ובפרט כשמדובר בכרישים. חופיה של המדינה מלאים בחיית הטרף הימית הזו וישנם לא מעט מקרי תקיפה קטלניים לאורך כל השנה. מקרה שכזה כמעט התרחש בסוף שנת 2022 ותודות לתושייתו של בעל רחפן מהאזור אולי הצילה את השוהים במים.

גבר שצילם באמצעות רחפן באחד החופים באזור פרת', במערב המדינה, שם לב לפתע שבמים הצלולים והרדודים, ממש על שפת החוף, שוחה כריש ושבקרבה מטרידה אליו שוחה אישה שלא מודעת כלל לבעל החיים. על פי דבריו של הצלם, ברגע שהוא הבין את הסכנה הוא הגיע לאזור בריצה על מנת להזהיר את המתרחצים ואלו אכן התפנו מהמים.
בצילום שנשמר מן המקרה אכן רואים כיצד הכריש שוחה מטרים ספורים מהאישה. כמו כן, ברגע ספציפי נדמה כאילו הכריש מתחיל להתקרב ישירות אליה וברגע האחרון מאבד עניין ועושה "סיבוב פרסה" לאחור. 
לאחר שהסרטון הפך לוויראלי, תושבים מהאזור הגיבו ואמרו שלא מדובר בדבר חריג וכרישים נמצאים באופן תכוף למדיי בקרבת החוף. ההמלצה שלהם הייתה פשוט לא להיכנס לשחות במים. כמו כן, תקיפות קטלניות של כרישים אינן חריגות ביבשת. בקיץ האחרון גבר כמעט איבד את ידו לאחר שננשך על ידי התוקף הימי והוצאו מספר אזהרות בחופי אוסטרליה מחשש להתאספות של כרישים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות במיץ עגבניות
    ממממ 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכריש בכלל לא ניסה או חשב לתקוף אותה. לרוב כרישים לא תוקפים אלא אם יש להם גירוי של חיה פצועה או יצור שמגרה את יצר התקיפה שלהם. הכריש שינה כיוון כי היא לא ענינה אותו בכלל. אם היה רוצה .היה תוקף אותה בעוצמה...ומהירות של פי 10ויותר ממה שזז בסירטון
    סגור