ויראלי

מטורף: כריש לבן מזנק מהים - מטרים ספורים מהגולש

ג'ורדן אנסט, צלם מקליפורניה, צילם תחרות גלישה של המועדון סן אונופר כשלפתע כריש לבן עצום זינק מהמים מטרים ספורים לצד אחד מהגולשים: "זה היה היום הכי מטורף שהיה לי אי פעם"
מערכת ice | 
כריש לבן (צילום אינסטגרם ג'ורדן אנסט)
ג'ורדן אנסט, צלם מקליפורניה, לא האמין בחלומות הכי ורודים שלו שזה התיעוד אותו הוא הולך להוציא. אנסט צילם תחרות גלישה של המועדון סן אונופר כשלפתע כריש לבן עצום זינק מהמים מטרים ספורים לצד אחד מהגולשים.
התמונה הפכה להיות ויראלית במיוחד ברשתות החברתיות. אפילו אנסט עצמו הופתע מאוד מהתמונה שהצליח לתפוס והוא התרגש מאוד כשסיפר כי "זה היה מטורף. לא ידעתי עד שהבטתי מקרוב וראיתי את המבנים של הסנפירים. הבנתי שזה היה כריש לבן גדול (עמלץ). הם תמיד נמצאים שם בחוץ, בכל מקום בקליפורניה. זה היה היום הכי מטורף שהיה לי אי פעם. התמונה הזאת לא מפסיק לעבור ממקום למקום. כאילו יש לה רגליים".
לאחרונה, כרישים לבנים גדולים נמצאים ומתועדים שוב ושוב לאורך חופיה של אמריקה. למרות התיעודים הרבים של אותם כרישים לאחרונה, הכרישים הלבנים נמצאים בסכנת הכחדה ממשית. כרישים לבנים יכולים להגיע לאורך של עד 8 מטרים ולשקול עד כשני טונות. העמלץ מצוי בסכנת הכחדה עקב דיג יתר, רבייה נמוכה ועקב זיהום הים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה