ויראלי

בהלה בחוף הים: כריש לבן עצום נשטף אל החוף

כריש לבן עצום באורך של כשמונה מטרים נשטף בשבוע שעבר אל החוף בשמורת טבע בסן דייגו שבארצות הברית. הכריש נפצע אנושות מציוד של דיג, ובהמשך מצא את מותו: "זה גם לא חוקי וגם מצער"
מערכת ice | 
הכריש שנצפה בניו גרזי (צילום CNN)
כריש לבן עצום באורך של כשמונה מטרים נשטף בשבוע שעבר אל החוף בשמורת טבע בסן דייגו שבארצות הברית. הכריש נפצע אנושות מציוד של דיג, כולל קרס גדול, המשמשים לדיג של דגים גדולים.
הסייר דילן הארדנברוק נקרא למקום על ידי רוחצים אחרי שהכריש העצום נמצא על החוף עם קרס גדול בפיו. "הקרס הגדול קרע את פיו של הכריש משני צדדיו, ככל הנראה כתוצאה מהחיבור שלו ומכך שהוא סובב את ראשו בניסיון להימלט", אמר הארדנברוק. "היו פציעות טראומטיות מאוד באזור הפה והראש", הוסיף.
"זה גם לא חוקי וגם מצער. זה לא חוקי לצוד או לדוג בכוונה כרישים לבנים גדולים, הם מוגנים", אמר הארדנברוק. למרות שנראה היה שהניסיון לתפוס את הכריש היה מכוון, לא ניתן להסיק זאת בוודאות מכיוון שיכול להיות שזה לא נעשה בכוונה על ידי הדיג. הכרישים הלבנים נמצאים בסכנת הכחדה ממשית. מחלקת הדגים וחיות הבר של קליפורניה ביצעה מיד לאחר שנמצאה גופת הכריש נתיחה שלאחר המוות, נתיחה שנעשתה על בעלי חיים. התוצאות טרם דווחו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה