ויראלי

קניה ווסט לא נרגע: התראיין רעול פנים והילל את היטלר

קניה ווסט ממשיך עם סדרת האמירות האנטישמיות שלו והפעם הוא מתראיין, רעול פנים, לתכנית של איש ימני קיצוני. בריאיון הוא מהלל את היטלר ועושה מופע צחוק מבנימין נתניהו
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום טוויטר)
אמנם נדמה כי סאגת קניה ווסט הגיע לסופה, אבל מתברר כי ההפך הוא הנכון והראפר ממשיך להפיץ את דבריו האנטישמים וכל העולם כנראה השתעמם פשוט מלשוחח על כך. כעת שווסט עדיין עושה כותרות, אך לא באותו היקף, הוא נהיה אף יותר רדיקלי וחסר שליטה.
אמש ווסט הופיע בתכנית של קונספירטור מוכר בשם אלכס ג'ונס כשהוא רעול פנים. במסגרת הריאיון הוא שיבח את אדולף היטלר ועשה צחוק מבנימין נתניהו, אותו טען שהוא לא הכיר עד מלפני שבועיים, לאחר שנתניהו יצא נגדו בטוויטר. 
לטענת ווסט היטלר הביא הרבה דברים טובים לשולחן וטען כי היהודים הם אלו שמקדמים פורנוגרפיה (ולא בפעם הראשונה). 
לאחרונה ווסט הכריז שהוא ירוץ לנשיאות בשנת 2024 ובסרטון הראשון המקושר לקמפיין שלו הוא טען שהציע לטראמפ להיות סגן הנשיא שלו, מה שכנראה הכעיס את הנשיא לשעבר לא מעט. עם זאת, לאחרונה ווסט ביקר את טראמפ עם ניק פואנטס הידוע בהיותו מכחיש שואה ואנטישמי. 
לצד פעילותו האנטישמית, ווסט הגיע השבוע לפשרה סופית מול הגרושה קים קרדשיאן, במסגרתו ישלם לה מזונות בסך 200 אלף דולר ויקבל עמה משמורת משותפת על ארבעת הילדים. עם זאת, על פי הדיווחים בפועל קרדשיאן היא זו שנמצאת עם הילדים 80% מהזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה