ויראלי

מעריצי הארי סטיילס נחרדו ממה שקרה במהלך ההופעה

תופעת זריקת החפצים אינה בלעדית רק לזמרים מקומיים, כך מסתבר אחרי הופעה של הארי סטיילס בה נזרקו עליו סוכריות, פגעו בעינו והפריעו למשך המופע
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום ויקיפדיה)
מעריצים שהגיעו להופעה של הארי סטיילס ביום שני האחרון בלוס אנג'לס כנראה נחרדו ברגע שמשהו נזרק לכיוון הזמר ופגע לו בעין. בסרטון, שכבר הפך לויראלי, לא ניתן לראות מה או מי זרקו ופגעו בזמר האהוב אך על פי הדיווחים למשך כל ההופעה סטיילס גירד את עינו והתאמץ להמשיך למראות האי נוחות הניכרת.
בבדיקה לאחר תום ההופעה התברר כי מדובר בממתק מסוג סקיטלס שנזרק מצד אחד של הבמה אך לא ידוע מי זרק או זרקה אותו. הדבר לא מנע ממעריציו של סטיילס לעשות לאותו אדם שיימינג ברחבי הרשת. התגובות היו כה קשות עד כדיי שהעמוד הרשמי של חברת סקיטלס גם הוא פרסם תגובה ובה נרשם: "לא האמנו שצריך להבהיר את זה: בבקשה אל תזרקו סטיקלס".
תופעת זריקת החפצים אינה חדשה בהופעות של סטיילס ולפני מספר שבועות נזרקו לעברו נגיסי עוף אך אלו לא פגעו בו והארי אפילו צחק על כך. הזמר טרם הגיב בעצמו למקרה או עדכן האם נגרם נזק לעינו. יחד עם זאת נציג מההפקה של המופע אמר כי הזמר בסדר גמור וביקש לא לזרוק עליו חפצים יותר.
התופעה הזו מוכרת למדיי בקרב הקהל הישראלי ולאחרונה מספר אומנים סבלו מהתופעה הזו, דוגמת אגם בוחבוט שנאלצה להפסיק את הופעתה, אנה זק ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה