ויראלי

גיטריסט הלהקה המצליחה חושף שהוא גוסס: "אין תרופה"

הגיטריסט של להקת הפופ המצליחה והוותיקה "דוראן דוראן", אנדי טיילור, סובל מסרטן הערמונית בשלב 4, כך חשפו חבריו ללהקה במהלך נאום היכל התהילה של הרוקנרול שלהם 
רעי שני |  5
הופעה (צילום unsplash)
הגיטריסט של הלהקה האייקונית "דוראן דוראן", אנדי טיילור, סובל מסרטן הערמונית בשלב 4, כך חשפו חבריו ללהקה במהלך נאום היכל התהילה של הרוקנרול שלהם אמש (שבת).
טיילור בן ה-61, לא השתתף בעצמו בטקס. למרות זאת, סולן הלהקה, סיימון לה בון, קרא מכתב אותו כתב טיילור, בו הוא חושף כי הוא אובחן כחולה בסרטן ערמונית גרורתי בשלב 4 לפני ארבע שנים. 
"משפחות רבות חוו את הצריבה האיטית של המחלה הזו וכמובן, אנחנו לא שונים", כתב טיילור במכתבו. "אז אני מדבר מנקודת המבט של איש משפחה אבל עם ענווה עמוקה כלפי הלהקה, המעריצים הכי גדולים שיכולים להיות לקבוצה, והשבח יוצא הדופן הזה", הוסיף. הרוקר הבריטי אמר שהוא קיבל יחס מצוין, אך לאחרונה סבל מ"נסיגה". הוא הודה כי למרות שמצבו "לא מסכן חיים באופן מיידי, אין תרופה למחלה".
"למרות המאמצים יוצאי הדופן של הצוות שלי, הייתי צריך להיות כנה בכך שגם פיזית וגם נפשית, אפרוץ את הגבולות שלי", נכתב במכתב. "עם זאת, כל זה לא צריך לגרוע ממה שהלהקה הזו (איתי או בלעדיי) השיגה וקיימה במשך 44 שנים". הוא אמר שהוא "מאוכזב מאוד" מכך שהוא לא יכול להיות שם עם חבריו ללהקה - ניק רודס, ג'ון טיילור, רוג'ר טיילור ולה בון - ואמר שהוא אפילו קנה גיטרה חדשה לרגל האירוע.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממ
    אא 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להקה עלובה שלא תשאיר חותם
    סגור
  • להקה שפעלה לפני כארבעים שנה
    חכמו לא 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והרגע קראת כתבה על להקה שפעלה לפני ארבעים שנה ,בוא נחשוב רגע היא השאירה חותם או לא? אני מתפלא כמה טיפשים אפשר להיות יש לך מוח תנסה להשתמש בו בצורה יעלה יותר ואוליי תגיע גם למעט הישגים. בהצלחה
    סגור
  • יצאת טמבל
    מעריץ 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שהיא פועלת היא מוציאה אלבומים וממלאה אולמות, אצטדיונים ואף נכנסה להיכל התהילה של הרוק
    סגור
  • 2.
    לא יכולתם לשים תמונה שלו?? (ל"ת)
    שלומית 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עצוב
    ישראל 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שלא יסבול ויאריך ימים
    סגור