ויראלי

וואטסאפ קורסת: ברשת זועמים, זק"א דווקא מתלוצצת

אפליקציית וואטסאפ קורסת ומוציאה מיליוני אנשים מדעתם ברחבי העולם. היו כאלה שדווקא רוו נחת מההפסקה הכפויה, וחלק לקחו את התקלה העולמית בהומור ואפילו הסתלבטו על החברה
מערכת ice |  2
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
אפליקציית המסרונים העולמית וואטסאפ, מבית מטא פייסבוק של מארק צוקרברג, עם תקלה ענקית שמנעה ממיליוני משתמשים ברחבי העולם לשלוח ולקבל הודעות - דבר שעצבן לא מעט אנשים ברחבי הרשת, אבל היו כאלה שדווקא ראו צד טוב בהתרחקות מההתמכרות היומיומית.
מגישת הטלוויזיה, סיון רהב מאיר, התבדחה בהומור כאשר התייחסה לכך: "הרגע הזה שבו יש תקלת וואטסאפ וכולנו רצים מהר לכל הרשתות האחרות כדי לכתוב כמה כייף השקט הזה", וכתבה זאת כמובן בחשבון האינסטגרם שלה.
ועוד מהתגובות ברשת:

מכבי תל אביב מסתלבטת על וואטסאפ.

וגם כאן 11 הצטרפו.
בארגון זק"א לקחו את הבדיחה צעד קדימה:
כזכור, אפליקציית התקשורת וואטסאפ סובלת הבוקר מתקלה, שגורמת למשתמשים לקושי להיכנס לאפליקציה ולהשתמש בה. הדיווחים מגיעים גם מישראל וגם ממדינות נוספות, והחלו סמוך לשעה 10 בבוקר לפי שעון ישראל.
לפי המשתמשים, הם אינם מצליחים להשתמש לא באפליקציית וואטסאפ בסמארטפונים ולא בגרסת האתר, המשמשת לחיבור של מחשבים וטאבלטים לשירות. טרם ברור מה הסיבה לתקלה.
התקלה מתרחשת פחות מיממה וחצי לפני הצגת הדו"ח הרבעוני של חברת האם, מטא (לשעבר פייסבוק), שמתוכננת למחר (רביעי) בלילה לפי שעון ישראל.
מדוברות וואטסאפ מסרה לאתר ice כי "אנו מודעים לכך שכמה אנשים נתקלים כרגע בבעיות בשליחת הודעות, ואנו עובדים לשחזור השירות של וואטסאפ לכולם במהירות האפשרית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיופש
    אבי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לוואטסאפ מגיע יום חופשי
    סגור
  • 1.
    חיופש
    אבי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לוואטסאפ מגיע יום חופשי
    סגור