ויראלי

אייל גולן מתרגש: "יש לך חלק גדול מאוד בזה"

אלירז שדה הקדיש ברכת יום הולדת מרגשת במיוחד לאלין, שחגגה 16: "קחי לך את הזמן מדי פעם לשקוע בתוך עצמך ובאמונה בהשם כדי לחדד את הרצונות שלך ולדרג לך את סדרי העדיפויות. אאחל לך שתמשיכי לחייך ולהנות ולהגשים את אשר ילחש לך ליבך", הזמר פרגן בגדול
מערכת ice | 
אלין ואייל גולן (צילום צילום מסך Youtube)
ברכת יום ההולדת שהקדיש אמש (רביעי) אלירז שדה, שנשוי לאילנית לוי גרושתו של אייל גולן, לאלין גולן, בתו של אייל גולן, הייתה מרגשת כל כך, שהצליחה אפילו לגרום לאביה להגיב לכך ולשבח את אלירז קבל עם ועדה.
שדה כתב: "מזל טוב אלין הקטנה, כן, ככה את רשומה לי בזיכרון בסלולרי. לא זוכר אם זה היה רעיון שלך או שלי, אבל כך יצא וזה מרגש, אבל ריבון העולמים את כבר בת 16 אז כבר לא קטנה בכלל, אפילו גדולה, גדולה מאוד. מתקשה להאמין שככה עבר הזמן, תוך כדי שיטוט בתמונות מנסה לעכל את השעון".

עוד כתב: "גדלת והפכת להיות נערה עם עוצמה, חדות, חכמה ויופי, בשנה האחרונה את עומדת בפני אתגרים שהחלומות שלך יוצרים לך ולמרות גילך הצעיר החיים הכינו אותך למסע שבחרת, ואת צולחת צעד צעד בענק, האינסטינקטים שלך תמיד ילוו אותך ויעזרו לך להבחין בין הטוב והפחות טוב".
אלירז הוסיף: "את תגעי בכל מטרה ותשמרי לך תמיד את הקרקע בין העננים כדי שתוכלי לנוח ולצבור כוחות. החיים ארוכים בניגוד למה שאומרים, קחי לך את הזמן מדי פעם לשקוע בתוך עצמך ובאמונה בהשם כדי לחדד את הרצונות שלך ולדרג לך את סדרי העדיפויות. אאחל לך שתמשיכי לחייך ולהנות ולהגשים את אשר ילחש לך ליבך. אני מביט בך גם בשנה האחרונה שבין תלמידה בתיכון, קריירה מוזיקלית ומשחק עמוסה את מספיקה גם להיות אחות גדולה לאריאה ולתפקד כאמא קטנה ומתרגש מהצד".
 

.
לסיום כתב: "תמשיכי להיות אחות אוהבת ונאהבת לליאם, הביחד הוא הכח מול הכל. תמיד. ותזכרי תמיד שאמא ואני כאן נמסור הכל כקליפה מיותרת בשבילך. אוהב ורוצה שרק תהיי מאושרת ומלאה באמונה שלמה ובתודה. מזל טוב כפרות". אייל גולן התרגש וכתב: "יש לך חלק גדול מאוד בזה שהיא ילדה למופת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה