ויראלי
היינץ שברו את הרשת בהשקת ממרח חדש הזוי
בצעד מפתיע לכבוד חג המולד, החליטו שתי ענקיות מזון לשתף פעולה לטובת הוצאת משותפת של ממרח חדש ומסקרן במיוחד.
מותג הקטשופ והרטבים "היינץ", ויצרנית השוקולד Terry's, איחדו כוחות כדי ליצור, תתכוננו לזה, מיונז בטעם שוקלוד תפוז. כן, זה נכון, מעכשיו אפשר לאכול הצ'יפס עם מיונז בטעם שוקולד תפוז, והוגדר בחברות כ- "מאש-אפ שלא ידעתם שאתם צריכים". הטעם החדש הוצג כחטיף חג המולד במהדורה מוגבלת ונועד בעיקר להימרח עם צנימים, טוסטים ומילוי קוראסונים.
ליבת המוצר היא המיונז של היינץ, למרות שיש בו כמובן את השוקולד תפוז המיוחד של טרי'ס המכיל גם קרם פטיסייר. עד כה, היו מחשבות וביקורות מעורבות על השיתוף. "אני אוהב את שוקולד תפוז וגם אוהב מיונז, אבל השילוב הזה פשוט מטריד", כתב משפיען טוויטר, בעוד אחר הוסיף, "מיונז שוקולד תפוז? איזה מן גהינום יצרתם?!"
מנהלת המותג הבכירה של רטבי היינץ, מריה ג'אנטצ'י, אמרה: "בהיינץ אנחנו תמיד מחדשים ואוהבים ליצור מוצרים חדשים במהדורה מוגבלת שאנחנו יודעים שהמעריצים שלנו יאהבו. אז השנה יצאנו ליצור את המיונז הכי חגיגי ומיוחד שיכולנו לחשוב עליו, ומי טוב יותר לשיתוף הפעולה הזה מאשר ממרח השוקולד תפוז של טרי'ס, פינוק חג המולד האהוב על כולם? ולכן, לאחר חודשים של פיתוח, אנו בהחלט שמחים להשיק את מיונז השוקולד-תפוז הראשון בעולם, בדיוק בזמן לחג המולד."
עוד ב-
אם אתם מספיק אמיצים לנסות את זה, אולי תרצו לעמוד בתור, מכיוון שהמוצר למעשה לא יוצא למכירה והוא זמין ל"זכייה" רק אם אתם נכנסים להגרלה באתר של היינץ לקבל את המוצר במהדורה מוגבלת של 200 צנצנות בלבד
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שכפול של הכתבה הממומנת מישראל היוםרז 08/2022/19הגב לתגובה זו0 0אני נטשתי את היינץ לאחר 20 שנה, לפני כמה חודשים לאחר שביטלו את המיונז הישן והטוב לטובת הדבר הדוחה שמכונה ממרח spread הזלזול של החברה הזו בלקוחות שלה זה לא דבר חדש.. כל שנה לפני פסח היו מוכרים מיונז אחר בטעם דוחה ולמשך חודשים זה היה נשאר כך בגלל מלאי.. מזל שהאריזה היתה שונה וניתנת לזיהוי בקלות בכל מקרה, עברתי להלמנס ולא אשוב לחברה שזלזלה בי גם אם תחזור בה ותחזיר את המוצר הישן.סגור