ויראלי

עדן חסון בצעד חריג: מדוע מחק את הסטורי שהעלה?

עדן חסון העלה סטורי בו כתב: "צריך להשתגע על לבנון כמו שהיה עד לא מזמן. אסור לעצור! לדבר בערבית!". אלא שמספר שעות לאחר מכן, הוא החליט באופן שאינו ידוע למחוק את הסטורי מהחשבון שלו
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום אינסטגרם @edennhason)
עדן חסון, אחד הזמרים האהובים בישראל, העלה היום (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא כתב: "צריך להשתגע על לבנון כמו שהיה עד לא מזמן. אסור לעצור! לדבר בערבית!", זאת לאחר פגיעת הכטב"ם בבא"ח גולני, שהביא למותם של 4 חיילים ולפציעתם של 70 נוספים, ועל רקע הפסקת התקיפות של צה"ל בדאחייה שבביירות בימים האחרונים.
אלא שמספר שעות מאוחר יותר, ואחרי שהסטורי זכה לשיתופים רבים, חסון החליט בצעד חריג למחוק את הסטורי שהעלה והסיר אותו מחשבון האינסטגרם שלו.  הסיבה לכך עדיין אינה ברורה.
כזכור, רק לפני מספר ימים העלה חסון סטורי חריג נוסף לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא צחק על הרגלי השימוש של נשים ברשתות החברתיות. בסטורי שהעלה לחשבונו פרסם תמונה של משאיות שמדמה פוזה אופיינית לנשים שמצטלמות לאינסטגרם.
כמובן שמדובר בבדיחה ועדן חסון אכן לא טועה, ורבים מהנשים בישראל מצטלמות בצורה הדומה לדרך שבה מוצגות המשאיות בתמונה, אך האם כל הגולשים יבינו את הבדיחה? לא בטוח. בסטורי עצמו כתב עדן חסון: "הצחיק אותי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה